Gå til innhold

Det ser ut til at oppfølgeren til Horizon Zero Dawn er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott! Denne gangen håper jeg de jobber mer med å få folket til å føles ut som de bor i en slags middelalderverd. Var mye som skurret rundt mennesker og omgivelsene i første spillet. Renhet, adferd, stil, etc. Ellers var spillet fantastisk.

 

Nå var jo første spillet satt inn i fremtiden, så da skulle man vel tro de hadde litt greier på ting?

Med tanke på at de levde av teknologien de fikk fra roboter.

Lenke til kommentar

Hmm. jeg spilte gjennom og spillet var gøy det, men spillet lånte imo i overkant mye av ubisoft formelen og voice actingen var til tider grusom. 

 

Håper nummer 2 bygger på de positive tingene fra første spillet, men at de prøver litt nytt også så det ikke føles ut som man har spilt det 10 ganger før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå var jo første spillet satt inn i fremtiden, så da skulle man vel tro de hadde litt greier på ting?

Med tanke på at de levde av teknologien de fikk fra roboter.

 

Nå vet ikke jeg om vi spilte samme spillet om du mener noe som helst av kulturen er fremtidsbasert. De hadde noe teknologi ja, men selveste kulturen var ganske primitiv. 

Lenke til kommentar

 

Nå var jo første spillet satt inn i fremtiden, så da skulle man vel tro de hadde litt greier på ting?

Med tanke på at de levde av teknologien de fikk fra roboter.

 

Nå vet ikke jeg om vi spilte samme spillet om du mener noe som helst av kulturen er fremtidsbasert. De hadde noe teknologi ja, men selveste kulturen var ganske primitiv. 

Spillet er postapokalyptisk satt 31. århundret, etter at nesten alt liv på jorden ble utryddet. Menneskene, som er igjen, lever i primitive stammesamfunn. Hvis du utforsker verden ser du rester av den teknologiske fortiden i form av ruiner og roboter rundt om kring, de teknologiske forfedrene blir omtalt som "the Old Ones". Noe av det mest spennende i spillet var å utforske ruiner for å prøve å finne svar på hva som skjedde. 

 

Zero Down er et av de bedre spillene jeg har spilt, gleder meg til oppfølgeren. 

Endret av Sinitus1990
Lenke til kommentar

Hmm, mulig jeg ble litt farget av at jeg spilte Zelda ikke så lenge før dette, men jeg synes Horizon hadde sine svakheter. Spillverden var litt kjedelig å utforske, alt mulig rart var markert på kartet slik at spenningen ved å finne ting ikke var til særlig til stede. Dialogene og skuespillet var heller ikke på toppnivå. 

 

Veldig mye bra også, og historien var god og grafikken drøy. Med litt justeringer kommer jeg til å glede meg til oppfølgeren :)

Lenke til kommentar

Hmm, mulig jeg ble litt farget av at jeg spilte Zelda ikke så lenge før dette, men jeg synes Horizon hadde sine svakheter. Spillverden var litt kjedelig å utforske, alt mulig rart var markert på kartet slik at spenningen ved å finne ting ikke var til særlig til stede. Dialogene og skuespillet var heller ikke på toppnivå. 

 

Veldig mye bra også, og historien var god og grafikken drøy. Med litt justeringer kommer jeg til å glede meg til oppfølgeren :)

 

Et valg om å slå av markering på kartet hadde vært en fin feature, både i Horizon og i mange Ubisoft-titler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herlig. Har nettopp fullført eneren.

Fantastisk spill. Fin grafikk, kul historie, nydelige lydeffekter mm.

 

Spillet har solgt over 10 millioner nå, så en oppfølger var å forvente. Det var jo uansett en stor cliffhanger på slutten, så... :)

 

Men 2021 er vel nevnt som lanseringsdato. Såååå lenge å vente :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...