Gå til innhold

Reggie gir seg i Nintendo – Bowser tar over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de utvikler bedre håndkontroller og gir litt mer saftig hardware specs., så kanskje jeg også hiver meg på Nintendo-toget en vakker dag.

 

Er det ikke sagt at Pro kontrollen til Nintendo er ganske bra? Har ikke prøvd den selv, men mange som skryter av den. Nintendo er vel også up to pair mtp. ren ytelse, tross verre specs. Fps er det som teller, ikke 4K etc. Ingen grunn til å ikke velge Nintendo over andre konsoller i dag. Det er spilla du vil ha som avgjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, Pro Controller er helt rå. Ting kan alltids bli bedre, men har ingenting å utsette på den. Både Mario Kart og Super Mario Odyssey kjører i 1080p og 60fps, så vidt jeg vet. Switch klarer ikke Doom og Wolfenstein like bra som de andre konsollene, men den klarer helt klart Nintendospill, og det er jo det som er det viktigste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det blir selvsagt mange avveininger for og i mot valg av Nintendo. Det meste er avhengig av hvor du selv står og hvilke spill du vil ha. Enig.

 

Men å lage et kjøpebehov som er så essensiellt for et selskaps videre suksess setter forbrukeren på prøvelser. Dere nevner jo selv prokontroller her. Får jo ta meg selv da:

 

Jeg kjøpte PS4 når den kom. Er investert i det. Nintento har helt sikkert en del gode spill, så for meg blir det selvsagt en balanse i pris oppi det. For en som har alle typer konsoller og er helt oppslukt av alt som har med gaming å gjøre så blir det jo et mye enklere valg. Da er investeringskostnaden underordnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...