Gå til innhold

Deler av Grand Theft Auto IV-musikken fjernes denne måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alan Wake ble solgt for så lite som 27kr ilag med American Nightmare så kjøpte det til par kompiser, men det kan fortsatt kjøpes fra f.eks kinguin.

 

Sålenge musikken i GTA5 fortsatt kan moddes tilbake så ser jeg ikke på dette som noe problem. Eneste radio kanaler jeg bryr meg om i GTA4 er Liberty Rock Radio og The Journey.

 

Min favorittsang fra GTA4 som jeg enda hører på:

 

Lenke til kommentar

At de ikke kan selge nye kopier med musikken er nå en ting, men trenger de virkelig å fjerne sangene for de som allerede har det installert med en patch?

 

Regner med at det ikke kommer mange oppdateringer til dette spillet lengre så kanskje like greit å slå av automatiske oppdateringer for det da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rockstar lager gode spill og jeg ser frem til RDR2, men jeg har de samtidig litt opp i halsen. Måten de lanserer spillene sine på for å tyne mest mulig penger ut av folk og at de gir fullstendig blaffen i de litt eldre spillene sine, som f.eks. GTA IV. GTA IV har store problemer med DRM og ikke støtte for nyere OS, men det kommer de nok aldri til å fikse, selv om de nå må sette seg ned og patche musikken.

Lenke til kommentar

Klønete kontrakter, vil jeg si. Kan ikke se hvilken fordel det skulle gi en artist å få sangene sine fjernet fra et ti år gammelt spill. 

 

De må stå på sitt, hvis ikke blir de overkjørt med dårligere og dårligere kontrakter og prisene presset ned.

 

Uansett tror jeg ikke hovedproblemet her er artistene, men plateselskaper o.l. og folka bak som sitter på lisensene og kjører nulltoleranse på det greine der for ikke å skape forskjell på kundene eller splid i kundeforhold med eventuelt andre selskaper i tillegg til at penger snakker høyest for de der. De driter i kunst og musikk sålenge cashlowen er rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...