Gå til innhold

– Slik blir Red Dead Redemption 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er som regel ingen fan av skytespill på konsoll men Red Dead Redemption i free roam multiplayer står fremdeles per dags dato som det råeste jeg har opplevd innen gaming. Skytefeelingen var spot on og var det så sinnsykt kult å snike seg innpå andre spillere og battle.

Lenke til kommentar

 

Blir knall, det her. :) Gir fullstendig blaffen i multiplayer, men burde være mer enn nok single-player til å hole det gående en stund. :)

Med tanke på at det er Rockstar/TakeTwo og deres fokus den siste tiden, så høres det vel optimistisk ut.

 

 

Har jeg gått glipp av noe? Så vidt jeg har fått med meg lager de veldig bra single-player spill? At de pøser på med updates til GTA Online gir jeg blaffen i. Det påvirker jo ikke single-player på noe som helst vis.

Lenke til kommentar

 

 

Blir knall, det her. :) Gir fullstendig blaffen i multiplayer, men burde være mer enn nok single-player til å hole det gående en stund. :)

 

Med tanke på at det er Rockstar/TakeTwo og deres fokus den siste tiden, så høres det vel optimistisk ut.

 

Har jeg gått glipp av noe? Så vidt jeg har fått med meg lager de veldig bra single-player spill? At de pøser på med updates til GTA Online gir jeg blaffen i. Det påvirker jo ikke single-player på noe som helst vis.

Det har påvirket singleplayer til GTA V. Ingen singleplayer DLC til det spillet.

Lenke til kommentar

Håper det kommer for PC denne gangen. Men jeg tviler.

 

En av grunnene til at RDR ikke kom til PC var visstnok fordi kodinga på spillet var et rot, og de måtte ha omprogrammere veldig mye for at det skulle funket på PC. Hvis det er tilfelle, så antar jeg at de passer mer på nå, og lanserer til PC et halvt år/et år senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...