Gå til innhold

Nå skal PC-spillere også få teste Call of Duty: WWII


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så noen minutter av beta på konsoll og det virker som om det er lite nytt under solen når det kommer til CoD.

Tror personlig at disse skytespillene hvor tiden det tar å drepe er <1 sekund og at man er tilbake i spillet før kroppen treffer bakken passer bedre for unge mennesker med rask reaksjonstid og dårlig med konsentrasjonsevner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange slike spill de kan lage i samma kjedelig greia ?? Battlefield, Call Of Duty osv skjønner de snart ikke at folk blir lei av samma hele tiden ?? kanskje prøve noe nytt som Cd Project Red osv driver med!

 

Jeg er ikke noe fan av COD og veldig svart interesert i battlefield, men det er som med filmer, COD/BF er Transformers 8 eller Fast and the furious 44 folk vil altid se/spille de. 

 

CPR er mer Stephen Spilberg, ja det er oppfølgere med de er ofte ganske bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er bortreist så får ikke testet det dessverre.

 

Men det er på tide at det kommer en ny mastodont i skytespillsjangeren. CoD og Battlefield er utgått på dato rett og slett. Et skikkelig krigsspill i FPS-sjangeren med store slag og kun 1 liv hadde vært episk. Squad var lovende til en viss grad, men det trengs at et stort spillselskap satset hardt.

 

Kanskje et nytt Medal of Honor hadde vært noe.

Lenke til kommentar

Er bortreist så får ikke testet det dessverre.

Men det er på tide at det kommer en ny mastodont i skytespillsjangeren. CoD og Battlefield er utgått på dato rett og slett. Et skikkelig krigsspill i FPS-sjangeren med store slag og kun 1 liv hadde vært episk. Squad var lovende til en viss grad, men det trengs at et stort spillselskap satset hardt.

Kanskje et nytt Medal of Honor hadde vært noe.

Rising storm 2 satt til Vietnam krigen er gøy.

Lenke til kommentar

 

Er bortreist så får ikke testet det dessverre.

Men det er på tide at det kommer en ny mastodont i skytespillsjangeren. CoD og Battlefield er utgått på dato rett og slett. Et skikkelig krigsspill i FPS-sjangeren med store slag og kun 1 liv hadde vært episk. Squad var lovende til en viss grad, men det trengs at et stort spillselskap satset hardt.

Kanskje et nytt Medal of Honor hadde vært noe.

Rising storm 2 satt til Vietnam krigen er gøy.

 

Er kontrollene like clunky som i nr1?

Lenke til kommentar

 

 

Er bortreist så får ikke testet det dessverre.

Men det er på tide at det kommer en ny mastodont i skytespillsjangeren. CoD og Battlefield er utgått på dato rett og slett. Et skikkelig krigsspill i FPS-sjangeren med store slag og kun 1 liv hadde vært episk. Squad var lovende til en viss grad, men det trengs at et stort spillselskap satset hardt.

Kanskje et nytt Medal of Honor hadde vært noe.

Rising storm 2 satt til Vietnam krigen er gøy.

 

Er kontrollene like clunky som i nr1?

 

 

Klunky, nei, men jeg syns ikke det var klunky i nr 1. Du flyter ikke over bakken som i COD/battlefield, våpene har masse og størresle, så har du våpenet stikkende ut av et vindu vil våpenet krasje i vinduskaremn om du flytter det for mye osv.

Det har jo et realisme nivå høyt over battlefield og COD, men fremdeles langt fra simulator som Arma skal være. Det er på en måte midt i mellom.

 

Men om du syns 1eren var klunky vil du nok synes dette er klunky også, 

Lenke til kommentar

Hadde litt fps problemer til å begynne med men det ble fikset etter et par timers tid med en update.

 

Etter dette kan jeg ikke annet enn å klappe, et veldig gjennomført og bra spill i COD serien. Endelig et spill som faktisk ikke er søppel og jeg lett kan bli hekta på for å sitte i timesvis å spille.

 

Kan ikke vente til fullspillet kommer!

Lenke til kommentar

Jeg må si dette var noe av det dårligste jeg har prøvd på lenge. Jeg var stor fan av gamle Call of Duty: Black Ops i sin tid men jeg føler dette er dårligere, veldig dårligere. Det er noe med grafikken som er veldig feil. Alt føles blurrete og uskarpt. Dette med GTX 1080TI med blur slått av og 3440x1440 oppløsning. Spillet kræsjet 5 ganger under testing igår og når en host forlot spillet så kunne man ikke komme seg utav loading screen. 

 

Spawner, dør på 1.5 sekund av noen som løper rundt og skyter, spawner på nytt igjen og skal prøve å snipe noen. 3 sekund har jeg plutselig en fiende rett ved siden av meg igjen......  Alt det taktiske med krigføring er jo rett ut vinduet. 

Hvis man vil ha en WW2 følelse foreslår jeg heller nye Rising Storm 2 der man kan snike seg fram til en lokasjon og faktisk flanke fienden og gjøre taktiske valg.

 

Kan være dette ikke er min sjanger lenger men jeg syns det var ufattelig "crap" rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er bortreist så får ikke testet det dessverre.

 

Men det er på tide at det kommer en ny mastodont i skytespillsjangeren. CoD og Battlefield er utgått på dato rett og slett. Et skikkelig krigsspill i FPS-sjangeren med store slag og kun 1 liv hadde vært episk. Squad var lovende til en viss grad, men det trengs at et stort spillselskap satset hardt.

 

Kanskje et nytt Medal of Honor hadde vært noe.

 

Kom på en ting til, passer ikke 100% i beskrvieslen din men du kan prøve HoldFast: Nations At war. 

1st/3rd person mulitiplayer satt til Napoleons krigene, det er i hvertfall veldidg anderledes enn COD/BF og servere har 126 spillere. 

Bare en alpha/early accsess på steam man har lagt inn 10 timer så langt og syns det er gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...