Gå til innhold

BioWare er ferdige med Mass Effect: Andromeda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det heller ingen flere spill i serien?

 

AtW

 

De fleste kommentatorer tolket uttalelsene dit at det ikke lå noen oppfølger i kortene lenger. Om det er konklusjonen vet jeg ikke. Men de sier jo også at spillet solgte bra, og fortsetter å selge. Så kanskje det blir mer. Derimot, om ikke Anthem blir topp er det vel ikke noe BioWare igjen til å lage mer ME.
Lenke til kommentar

 

Blir det heller ingen flere spill i serien?

 

AtW

De fleste kommentatorer tolket uttalelsene dit at det ikke lå noen oppfølger i kortene lenger. Om det er konklusjonen vet jeg ikke. Men de sier jo også at spillet solgte bra, og fortsetter å selge. Så kanskje det blir mer. Derimot, om ikke Anthem blir topp er det vel ikke noe BioWare igjen til å lage mer ME.

 

Klarer ikke finne det igjen nå, men en av de større internasjonale gaming relaterte nettsidene hadde fått en uttalelse som bekreftet dette? ME:A var lagt dødt/på is. 

 

Studioet som lagde Andromeda er jo nå tatt inn under en annen paraply organisatorisk, samme gjengen som arbeider med anthem om jeg ikke tar feil.

 

Samt at man har nyheten fra Mai engang. 

http://www.tweaktown.com/news/57481/mass-effect-franchise-hiatus-devs-face-downsizing/index.html

Lenke til kommentar

Gode gamle [Etablere franchise -> Etablere godt rykte -> tjene penger -> Hive kvalitet ut vinduet for å spare penger -> melke, basert på forhenværende kvalitetsstempel] slo visst feil. Koster tid og penger å snekre sammen spill som holder samme nivå som Mass Effect gjorde, og det er vel ikke noen hemmelighet at kvalitet ikke har vært et fokusområde hos EA de siste årene. Utrolig synd, da ME er et av de mest interessante spilluniversene som har blitt kokt opp på ganske lang tid nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Uforståelig. For mange idiotfans med forutintatte meninger. Nostalgibrillene gjør folk blinde.

 

Den originale ME trilogien er noe av det mest engasjerende jeg noensinne har spilt. Det er ett fantastisk univers de har skapt, som er dypt nok til å overskygge det noe grunne gameplayet.

 

Andromeda var en kjempeflott videreføring. Det er klart at den nye starten på en ny trilogi ALDRI vil kunne ha vekten som den originale trilogien hadde. Både fordi den var ny, men også fordi den sammenlignes med TRE kjempedigre og gode spill.

 

Om man skulle sammenligne dette måtte man i så fall ventet til Andromedas historie var fullendt.

 

Det er godt mulig det var bugs i spillet, personlig opplevde jeg ingenting graverende. Jeg hadde det kjempegøy, og spilte grundig gjennom Andromeda. Om det noen gang kommer mer fra den kanten er det ett soleklart kjøp fra min side iallefall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Storkoste meg igjennom hele spillet selv, riktig nok var det kommer en rekke patcher innen jeg kjøpte det. Men er sulten på mer etter ha fullført 94% av spillet, det låg an til litt historiedrevet DLC her, men nå er det jo ikke håp dessverre. 

 

Men når man leser utviklingshistorien til dette spillet er det jo utrolig at det ble noe av i det hele tatt.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...