Gå til innhold

Nå kommer GTX 1080 Ti


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med tanke på at vi kunne bruke vårt GTX 1080 til å spille med høye innstillinger og 4K-oppløsning i 60 FPS i de aller fleste av våre testspill er det trygt å slå fast allerede nå at GTX 1080 Ti blir det ultimate grafikkortet for deg med 4K-skjerm.

 

Eller for de av oss som vil ha det komfortabelt når vi kjører på med supersampling i VR ;)

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Ser jo ut som dem bare tok titan-xp korte å skreiv ti på det....

 

Sier igjen det jeg sa da titan-xp korte kom... det kom for tidlig.

 

Kan det hende at nVidia allerede begynner å føle seg klar med etterfølgeren til 1080-serien? F.eks. dersom AMD kommer med sitt til sommeren, så kan nVidia igjen sparke i fra med noe sensommer, høst, tidlig vinter? Bare for å sette AMD i forlegenhet nok en gang?

Lenke til kommentar

Å alltid bytte når det nye kommer, og selge det som da blir nest best når det fortsatt er verdt litt, er ikke så dumt økonomisk (sett opp mot å bytte hvert 2.-3. år).

 

Den lille ekstrakostnaden det medfører er prisen jeg tenker jeg betaler for å alltid det "beste" (selv om jeg aldri har kjøpt titan kort)

 

Dette er hvertfall det jeg sier til meg selv for å forsvare kostnaden :) tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske osv ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...