Gå til innhold

Horizon: Zero Dawn kan bli Sonys neste store spillserie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det rett ut jeg har null tro på Horizon Zero Dawm og Guerilla Games. Enda et åpen verden spill som kommer til å bli kjedelig etter x antall timer. GG kan heller ikke kunsten å fortelle en engasjerende historie. Figurene ser og føles uinspererende og platte ut.
Det GG er flinke på er å lage et pent spill men HZD er ikke like imponerende i det departementet som sa Killzone spillene (1 og 2) kom ut.
Med mindre alle gameplay videoer / trailere vi har fått sett til nå, bare viser 1/10 av spillet og historien, og de har to-tre ess ermet, så er jeg sikker på at HZD vil bli en kalkun og være glemt innen en uke eller to etter lansering. Maks 7/10 fra Gamer.no og de kommer til å klage over samme greiene jeg har nevnt her.
Jeg ser virkelig ikke hypen ved dette spillet asså.

 

Må også nevne at de har kjørt seg inn i et hjørne med fiendesignet. Hvor mange roboter på 2 eller 4 bein kan du drepe før du er dritt lei.
Kampsystemet ser helt latterlig ut også, veldig Arcade, og kler ikke spillet i det hele tatt.
Nei huff, dette blir en av årets skuffelser.

Endret av Camrot
To innlegg flettet sammen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Finnes det nude patch til dette spillet? ;)

Slikt funker kun på pc versjonen som ikke kommer.

 

Synd det tekniske blir begrenset av en konsoll.

 

Begrensingen er hovedsakelig den over. :)

 

De fleste rene pc spill pleier å ha temmelig lave minimum systemkrav siden utvikler ønsker å maksimere kundebasen. 

Svake konsoller var hovedsakelig et problem ved forige generasjon og da mest lite minne. 

Ikke PS4 / One, ja godt mulig det blir et problem etter 2020 

Lenke til kommentar

 

Jevnt over er sandkassespill definisjonen av middelmådighet blant spill. De er tynne spill stoppet med billig fyllmaterieale for å hale ut tiden.

 

 

Spill som Grand Theft Auto V (Metacritic 96), Fallout 4 (Metacritic 84), Middle-earth: Shadow of Mordor (Metacritic 84), Metal Gear Solid V (Metacritic 91) og The Witcher 3 (Metacritic 93) sier noe annet en middelmådighet for å nevne noen få.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dropper glatt HZD pga Shift og Zelda som kommer samtidig.

Må spille  Horizon: Zero Dawn å Zelda, for Horizon: Zero Dawn ser helt jevla bra ut. :dribble: å det samme med Zelda men bare i Switch :dribble: ikke i WiiU da,   :) 

 

Gleder meg sykt til dette spillet.

Fy faen gledet meg helt jevla sykt mye til Horizon: Zero Dawn. :dribble: 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

 

 

Jevnt over er sandkassespill definisjonen av middelmådighet blant spill. De er tynne spill stoppet med billig fyllmaterieale for å hale ut tiden.

 

 

Spill som Grand Theft Auto V (Metacritic 96), Fallout 4 (Metacritic 84), Middle-earth: Shadow of Mordor (Metacritic 84), Metal Gear Solid V (Metacritic 91) og The Witcher 3 (Metacritic 93) sier noe annet en middelmådighet for å nevne noen få.

 

 

Du mener, for å nevne de siste oppfølgerne til godt sementerte spillserier?

 

Og shadow of mordor var middelmådig. Nemesis-systemet var kult, stemmeskuespillet var bra men resten var meh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...