Gå til innhold

Se den nye traileren til Call of Duty: Modern Warfare Remastered


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekte barebones call of duty, ingen fremtids bs med exo suits med usynlighetsability, springe på vegg, boosthopping osv. Bare våpen, slagmark og killstreaks.

 

Håper de gjør dette med alle 3 Modern Warfare spillene. Selvfølgelig viktig at de ditcher commando pro perken i MW2 mot noe som er mer balansert.

 

Lightweight Pro + Marathon Pro + Commando Pro gjorde MW2 om til kreft i digital form.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det bare ser ut som et stort skritt tilbake. Ikke bare for COD men fps sjangeren generelt i forhold til dagens spill. Men det skal bli artig å prøve det igjen men det er kun pga nostalgiske grunner. For er det noe jeg har erfart så er det at 9 av 10 ganger så burde en la nostalgiske minner nettopp være det...minner. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Bortsett fra forbedret lys og forhåpentligvis draw-distance så synes jeg resten av endringene ser ut som forværrelser. Lyden av eksplosjoner og kuler, "annonsøren", disse medaljene som fyller skjermen hele tiden, æsj.

 

De kunne også balansert våpen og perks bedre, for eksempel gi m14-rifler 60-50 damage istedetfor 50-40, gi alle pistoler maksimum damage på 50, gjøre shotguns mer lik som de var i mw2, gjøre slik at acog scope ikke øker idle sway/reduserer treffsikkerhet, gjøre scorpion brukbar med økt range (og mindre damage).

 

Gjøre slik at granater ikke kan kastes en halv kilometer, at killstreaks ikke gir deg andre killstreaks gjennom kills, balansere stoppingpower/juggernaut (extra range/resistans mot eksplosiver)...

 

Men neida, eneste brukbare setup skal igjen være ak-47 uten attackment, desert eagle, bandolier/3x frag, stopping power og deep impact. Eventuelt mp5 eller m40.

 

Ikke at jeg kommer til å kjøpe det uansett, men når de først gjør en remaster så kunne de ihvertfall sørge for at ubrukelige våpen og perks faktisk ble brukbare slik at det blir litt variasjon som opprinnelig tenkt.

Lenke til kommentar

Jeg kunne  faktisk tenke meg dette her altså, og det dukker vel opp som enkelt kjøpt en stund etter lanseringen av Infinite. Jeg er ikke interessert i hvordan COD MP er blitt nå, men igjen det er vel lett å la seg lure av "nostalgi" kjøret muligens. For allt vi veit kan Infinite plutselig bli en sabla bra enspiller opplevelse det også, og da har man jo Modern Warfare å sverge til om man går online :p

 

MW2 og 3 kan bare ligge død for min del, da det er MW som gjelder i den serien der :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det bare ser ut som et stort skritt tilbake. Ikke bare for COD men fps sjangeren generelt i forhold til dagens spill. Men det skal bli artig å prøve det igjen men det er kun pga nostalgiske grunner. For er det noe jeg har erfart så er det at 9 av 10 ganger så burde en la nostalgiske minner nettopp være det...minner. 

 

Flesteparten av oss spiller fremdeles MW. Ikke noe med "dagens" COD spill som er bedre. Du får hoppe så mye du vil på vegger og slikt du, så får resten av oss kose oss med dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flesteparten av oss spiller fremdeles MW. Ikke noe med "dagens" COD spill som er bedre. Du får hoppe så mye du vil på vegger og slikt du, så får resten av oss kose oss med dette.

 

 

Du vet at selv om du skriver eller tror noe så er det ikke nødvendig sant? Du vet det?  :hmm:

 

Her er dagens antall spillere i Modern Warfare,Modern Warfare 2 og Black Ops 3 som er det siste i serien.. Dette er PC tall ifra Steam. Hvordan det er på konsoll tror jeg det ikke er noen oversikt over men stort sett så pleier det å være veldig mange flere. Dog lite trolig i MW og MW2 pga eldre plattformer.

 

a4WUKNM.jpg

 

6HNJio1.jpg

 

fevuMNU.jpg

 

Joda, voldsomt aktivitet hvor "flesteparten av dere" fortsatt holder på å spiller. 

 

Og takk, jeg skal kose meg med hopping og masse skrullete våpen og galskap i IW :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...