Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne bare 6.0 dukke opp... Vil helst unngå 2 wipes så tett.

 

Det er seriøst null mønster i når den bestemmer seg for å kræsje.

Opplevde at den kræsjet i safe mode og. Så kan ikke skjønne hva i all verden som kan ha skjedd, ikke er den rootet heller

 

oppdatering: Da var det lille liv og borte, telefonen ble levert inn til serviceverksted for noen timer siden... Får se hva de kommer frem til

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Noen som har testet LG G4S her? Synes LG G4 er for dyr nå og lurte på et rimeligere alternativ.

 

Har ikke testet den selv, men i tester får den kritikk for litt dårlig batteritid.

 

Med mindre du vil ha LG syns jeg det er bedre alternativer rundt samme pris som LG G4S. Tenker da spesielt på motorola moto G 3: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3262955. Huawei honor 6 er heller ikke noen dårlig telefon: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2772521 Kan du spytte i litt mer penger og ønsker et bra kamera så er motorola moto x play også svært aktuell - til 2899,- får du en super skjerm og ett av de beste kameraene og god nok ytelse og bra batteritid:  http://www.prisjakt.no/product.php?p=3259001

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som har testet LG G4S her? Synes LG G4 er for dyr nå og lurte på et rimeligere alternativ.

hva med G3? Litt mindre og langt billigere, men bedre kamera enn G4s.

G3 er vel like stor som G4. Har vurdert G3, men liker godt utseende på G4

Ville uten tvil gått for G4 fremfor G3. kjøpte nettopp G4 til kona og har G3 selv. Langt bedre kamera og oppleves mye raskere. Prismessig er det ikke den helt store forskjellen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som har testet LG G4S her? Synes LG G4 er for dyr nå og lurte på et rimeligere alternativ.

hva med G3? Litt mindre og langt billigere, men bedre kamera enn G4s.
G3 er vel like stor som G4. Har vurdert G3, men liker godt utseende på G4

Ville uten tvil gått for G4 fremfor G3. kjøpte nettopp G4 til kona og har G3 selv. Langt bedre kamera og oppleves mye raskere. Prismessig er det ikke den helt store forskjellen.

 

Jeg hadde også G3 før jeg fikk G4, kan ikke forstå at noen synes kameraet er bedre på G3. Synes G4s kamera er langt bedre.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Noen som har testet LG G4S her? Synes LG G4 er for dyr nå og lurte på et rimeligere alternativ.

hva med G3? Litt mindre og langt billigere, men bedre kamera enn G4s.
G3 er vel like stor som G4. Har vurdert G3, men liker godt utseende på G4

Ville uten tvil gått for G4 fremfor G3. kjøpte nettopp G4 til kona og har G3 selv. Langt bedre kamera og oppleves mye raskere. Prismessig er det ikke den helt store forskjellen.

 

Jeg hadde også G3 før jeg fikk G4, kan ikke forstå at noen synes kameraet er bedre på G3. Synes G4s kamera er langt bedre.

 

Husk det finnes G4 og G4s (og G4c og G4 Stylus). G4s har 8mp kamera, og er sikkert dårligere enn G3 sitt kamera. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...