Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leicester City


blured

Anbefalte innlegg

EHlwgEy.png4v63g.pngH2825Qd.png

 

Premier League

31-01-2015 Kl. 16:00 @ Old Trafford

Vises på: TV 2 Sport Premium


Både Carrick (21 februar) og Young (11 februar) ute med skade. Smalling og Evans blir antakelig heller ikke klare. Etter Herrera sitt fantastiske innhopp i FA Cupen, så bør han virkelig få starte denne kampen. Blind får antakelig tilbake rollen som midtbaneanker pga skaden til Carrick.

Jeg håper vi starter 442d. Men med tanke på hvor sta van Gaal er, kombinert med hvordan de snudde kampen mot oss sist, så bør en kanskje ikke ha alt for høye forhåninger. (Valencia som høyreback er selvfølgelig langt ifra helt ideelt, men Leicester er ikke akkurat det sterkeste laget, og vi spiller hjemme...) Tipper uansett formasjon at vi får en ganske så komfortabel seier, 3-0 til United!

 

Edit: Om noen vet hvilke alternative steder kampen vises, skriv det gjerne i tråden, slik at jeg får oppdatert førsteposten!

Endret av blured
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

United XI: De Gea, Valencia, Jones, Rojo, Shaw, Blind, Januzaj, Di Maria, Rooney, van Persie, Falcao. #mufclive

 

Edit:

 

Benken:

United subs: Valdes, McNair, Smalling, Fellaini, Herrera, Mata, Wilson. #mufclive

 

#FreeAnder

Endret av Unitedmann_
Lenke til kommentar

Glad Januzaj starter jeg. Blir vel dessverre indreløper på han med mindre han får cam rollen og rooney og angel tar indreløperrollen . Uansett godt å se. At herrera ikke er i troppen engang finnes det nok en grunn til. Lite vits i å sutre over det...

herrera sitter på benken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...