Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet spenninga på batteriet ved 0/100%?

 

Slik jeg ser det er den beste måten å få øket levetiden på batteriet,  å unngå max/min-verdiene for hva batteriteknologien tåler. Altså når man leser ut 0/100% så er det egentlig f.eks. 20/90% (det er ganske lett å "tømme i hjel" et Li-batteri).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Er det noen som vet spenninga på batteriet ved 0/100%?

 

Slik jeg ser det er den beste måten å få øket levetiden på batteriet,  å unngå max/min-verdiene for hva batteriteknologien tåler. Altså når man leser ut 0/100% så er det egentlig f.eks. 20/90% (det er ganske lett å "tømme i hjel" et Li-batteri).

Hva er et li bateri?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Er det noen som vet spenninga på batteriet ved 0/100%?

 

Slik jeg ser det er den beste måten å få øket levetiden på batteriet,  å unngå max/min-verdiene for hva batteriteknologien tåler. Altså når man leser ut 0/100% så er det egentlig f.eks. 20/90% (det er ganske lett å "tømme i hjel" et Li-batteri).

Hva er et li bateri?

 

Litium. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er det noen som vet spenninga på batteriet ved 0/100%?

 

Slik jeg ser det er den beste måten å få øket levetiden på batteriet, å unngå max/min-verdiene for hva batteriteknologien tåler. Altså når man leser ut 0/100% så er det egentlig f.eks. 20/90% (det er ganske lett å "tømme i hjel" et Li-batteri).

Hva er et li bateri?

Litium.

Li-ion-batteri.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er ny på Apple greier, og lurer på hvordan jeg kan finne frem til filer jeg har lastet ned? Feks Word dokumenter ol?

 

Edit: og er det noen mulighet for å laste ned apper som kun er tilgjengelige i USA?

Ja, gå inn på kontoen din og skift land du bor i, jeg har gjort det når jeg vil laste ned apper fra andre land :)

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at spotity har blitt litt treig? Spesielt lasting av spillelister.

 

Ja!

Jeg har aldri hatt problemer med Spotify før, men siste dagene har det vært problem med det meste.

Spesielt 'Play on other device' som sømløst har slått på forsterkeren og valgt spotify som inngang (styrt fra PC), har nå ikke virket.

Samt at mye har 'lagget' både her og der.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er ny på Apple greier, og lurer på hvordan jeg kan finne frem til filer jeg har lastet ned? Feks Word dokumenter ol?

 

Edit: og er det noen mulighet for å laste ned apper som kun er tilgjengelige i USA?

Ja, gå inn på kontoen din og skift land du bor i, jeg har gjort det når jeg vil laste ned apper fra andre land :)

Det er allerede prøvd, og fungerer ikke for USA i hvert fall. Får bare opp melding om at jeg tilhører den norske app store når jeg forsøker å laste ned på den amerikanske.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Såvidt jeg vet så må du lage en ny konto for hvert land. Latterlig opplegg de driver med.

Min appleid er bundet til USA etter jeg bodde der, så for å få norske apper så måtte jeg lage meg en ny konto.

Neida, det må du slettes ikke. Det er bare å endre landet du bor i, det jeg har gjort når jeg skal laste ned apper fra andre land :)

Lenke til kommentar

Anbefaling til tynt bakdeksel? Kjøpte med Apple sitt i gummi da jeg fikk telefonen i fjor høst, men bruker det forholdsvis lite. Det bygger litt for mye ut for meg og er såpass mye friksjon i det at det kan være tricky å gå få telefon inn/ut av bukselomme.

 

På jakt etter et som er så tynt som mulig, som gir bedre grep enn "naken" telefon, men med mindre friksjon enn gummidekselet, og som er i nøytrale farger. Styrer helst unna gjennomsiktige deksler, samme med de man limer på en bakplate. Ekstra bonus hvis det koster under 350 kr i utlandet, men det er ingen dealbreaker.

Lenke til kommentar

Anbefaling til tynt bakdeksel? Kjøpte med Apple sitt i gummi da jeg fikk telefonen i fjor høst, men bruker det forholdsvis lite. Det bygger litt for mye ut for meg og er såpass mye friksjon i det at det kan være tricky å gå få telefon inn/ut av bukselomme.

 

På jakt etter et som er så tynt som mulig, som gir bedre grep enn "naken" telefon, men med mindre friksjon enn gummidekselet, og som er i nøytrale farger. Styrer helst unna gjennomsiktige deksler, samme med de man limer på en bakplate. Ekstra bonus hvis det koster under 350 kr i utlandet, men det er ingen dealbreaker.

Prøv det jeg kjøpte på Elkjøp Express .

Puro ultra thin cover

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...