Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt av en liste med feil! Jeg er målløs!

Først nå innrømmer de disse feilene.

 

Heldigvis bruker jeg ikke voiceover, braille, carplay, family sharing, eller har noe som helst problemer med de andre tingene.

Min iPhone 6 funker helt problemfritt på 8.0, så jeg tør ikke risikere å fucke den up bare for å 'fikse' noe that ain't broke:dremel:

Lenke til kommentar

Litt av en liste med feil! Jeg er målløs!

Først nå innrømmer de disse feilene.

 

Heldigvis bruker jeg ikke voiceover, braille, carplay, family sharing, eller har noe som helst problemer med de andre tingene.

Min iPhone 6 funker helt problemfritt på 8.0, så jeg tør ikke risikere å fucke den up bare for å 'fikse' noe that ain't broke:dremel:

At feil fikses ser jeg kun på som en stor fordel. Du velger selv om du ønsker å holde systemet ditt oppdatert, men jeg tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å la det være...:-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Endelig kan man bytte mellom  2G, 3G og 4G. Før kunne man bare skru av 4G.

 

Good stuff.

Men pussig nok bare på iPhone, ikke på iPad Air med SIM.

 

Utrolig mye greier som har blitt fikset i denne oppdateringen. Veldig glad for en av Exchange-fiksene som har vært særdeles plagsomt:

- Fixes an issue that caused Exchange meetings with long notes to be truncated

Den feilen har da attpåtil kuttet teksten i Outlook på jobb-PCen, slik at hvis jeg godtok et møte med langt notat på iPhone eller iPad var overskytende del av teksten tapt for alltid overalt.

Lenke til kommentar

Endelig kan man bytte mellom  2G, 3G og 4G. Før kunne man bare skru av 4G.

 

Det har vært påstått mange ganger tidligere i denne tråden at det er operatøren som styrer denne muligheten gjennom SIM-kortet!

Men det viser jo seg nå å ikke stemme.

 

Jeg hadde tidligere mulighet til å velge mellom 2G og 3G på min iPhone 5.

Med samme SIM-kort i min nye iPhone 6, fikk jeg kun mulighet til å slå av 4G! Ingen valg for ren 2G eller 3G.

Jeg etterlyste det her, men flere sa at det valget kun ville dukke opp hvis operatøren tillot det. Men nå viser det seg at det kommer etter oppdatering av iOS.

Lenke til kommentar

 

Endelig kan man bytte mellom  2G, 3G og 4G. Før kunne man bare skru av 4G.

 

 

Det har vært påstått mange ganger tidligere i denne tråden at det er operatøren som styrer denne muligheten gjennom SIM-kortet!

Men det viser jo seg nå å ikke stemme.

 

Jeg hadde tidligere mulighet til å velge mellom 2G og 3G på min iPhone 5.

Med samme SIM-kort i min nye iPhone 6, fikk jeg kun mulighet til å slå av 4G! Ingen valg for ren 2G eller 3G.

Jeg etterlyste det her, men flere sa at det valget kun ville dukke opp hvis operatøren tillot det. Men nå viser det seg at det kommer etter oppdatering av iOS.

Man kan da ikke stole blindt på alle svar og løsninger som dukker opp i nettforum. Det fine nå er at alternativene er lagt inn på iPhone, så kan man selv velge. Dermed legger man jo også akkurat dette tema dødt...:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt riktig! Men jeg tenkte jeg skulle nevne det siden det er langvarig tema tidligere i tråden.

Hvis det er én ting som kan få meg til å legge inn iOS 8.3, så er det dette  :)

Håper det er mer enn denne funksjonen som trigger din oppdatering da. Alle oppdateringer løser tidligere problemer og tilfører noen nye og ofte forbedrede løsninger. Derfor er det lurt å hele tiden holde dingsene oppdatert.

Lenke til kommentar

Da har jeg testet swiftkey på nytt etter at jeg oppdaterte min iphone 6 til 8.3. Alt funker tilsynelatende greit i 90% av tilfellene, men når jeg gikk inn på safari i går så ville ikke tastaturet komme. Skulle akkurat til å sende en sms, og da kom det heller ingen tastatur opp. Funker å bare lukke appen og åpne på nytt, men dette er ikke tilstrekkelig. På snapchat kommer tastaturet i portrettmodus når appen er i landskap, så dette er heller ikke ok. Jeg vet ikke om dette skyldes min iphone 6, ios, eller appene. 

Foreløpig konklusjon: slettet swiftkey-appen

 

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar

 

Jaha Siri kan nå både svensk og dansk. . . hvor blir det av norsk? Det er sikkert bergensernes skyld :)

Sikkert Oslo beboerne sine feil, de som snakker norsk, høres ut som kastrerte svensker :)

Ikke vært i Oslo..?!

 

Ingen problemer med Swift Key..du hvilke låst tin portrett modus da?

Lenke til kommentar

 

 

Jaha Siri kan nå både svensk og dansk. . . hvor blir det av norsk? Det er sikkert bergensernes skyld :)

Sikkert Oslo beboerne sine feil, de som snakker norsk, høres ut som kastrerte svensker :)

Ikke vært i Oslo..?!

 

Ingen problemer med Swift Key..du hvilke låst tin portrett modus da?

 

Har ikke låst retningen på min tlf i alle fall, så jeg tror ikke det er der problemet ligger. Opplever swiftkey som bedre nå i  8.3 enn i 8.1, men det er enda ikke knirkefritt desverre.

Endret av Lorpen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...