Gå til innhold

Liten interesse for HBO Nordic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel en app på Xbox 360? Men følgelig burde det komme en app på PS4 og One snarest, ihvertfall om de tar seg selv seriøst.

 

EDIT: One er er jo ikke offisielt ute enda her i landet, men de bør ihvertfall greie å se _litt_ mot horisonten.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Piratbukta er nok årsaken her tror jeg. Både Game of Thrones og Trueblood ligger på topp 100 listen over nedlastede serier.

 

Min erfaring er at Piratbukta for det meste blir brukt når lovlige tjenester ikke er gode nok.

Hadde HBO hatt en skikkelig app (som ikke nektet å kjøre på rootede Android-enheter), Chromecast-støtte, osv. så hadde jeg signet opp. Som det er i dag så må jeg koble min bærbare til tven min med kabel for å få innholdet på TV.

Det er ikke aktuelt å se tv-serier på en pc-skjerm (for meg).

 

For Netflix (som jeg betaler for) holder det å trykke på Cast-knappen i hjørnet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg kunne godt tenkt meg å betale for HBO sitt innhold, men jeg synes det blir for dumt at man skal måtte finansiere flere ulike streamingtjenester. Ikke bare blir det upraktisk ved at man må bytte mellom ulike avspillingsapper/metoder, men driftskostnadene for de som drifter dette må jo også bli høyere. Jeg kunne derimot tenkt meg muligheten for å betale for mindre tilleggspakker i en eksisterende tjeneste. F.eks kunne HBO ha tilgjengeliggjort sine serier som ett tillegg til Netflix, det skulle jeg gledelig betalt for da de lager veldig bra serier. Til slutt ville jo dette gjort at man kunne brukt mer ressurser på å forbedre den eksisterende tjenesten, fremfor at flere skal utvikle konkurrerende funksjonalitet parallelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om man sammenligner prisen for Netflix med HBO så får man jo betydelig mer for Netflix enn HBO.

 

Greit nok er HBO veldig yr i forhold til sine egne serier, men som forbruker er det begrenset med innhold til en dyr pris. Man har ikke interesse av å se alt de tilbyr, og det de tilbyr som man er interessert i blir da preget av høy pris og lite utvalg. En annenting er støtte for f.eks. chromcast.

 

HBO bør halvere prisen sin om de ønsker å tjene penger på tjenesten sin. Sats heller på at folk flest vil ha HBO. Så får man justere opp prisen når utvalget blir 10x dobblet.

Lenke til kommentar

Min grunn er vel hovedsaklig det der åndsvake reglene dem har på at de ABSOLUTT ikke kan ha engelske undertekster som er utrolig latterlig. Da det er hbo sine serier, hbo sin tjeneste.. Og i norge nei, der er og blir det umulig for oss og få engelske undertekster,

 

For meg er det greit og ha og jeg nekter å ha norsk og sitte og lese et språk og lese på et annet de gangene jeg kanskje hører enkelte ord dårlig. Så er det også greit for alle de som faktisk ikke kan norsk ( enda) i norge osv.. spesielt døve er det jo og en slags grei diskriminering for..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vis de ikke hadde vært nazi på appene deres hadde jeg nok fortsatt vært medlem. fikk ikke se på hbo nordic på paden min da jeg hadde rootet den. og kvaliteten var nogenlunde dårlig på videoene. når game of thrones starter igjen vil jeg nok sjekke om det finnes noen apper til tven slik at jeg kan se på det via den.

Lenke til kommentar

Hadde de fått det tekniske på plass hadde jeg nok abonnert. Men per i dag holder jeg meg unna. Får av og til 14 dagers testkoder som jeg bruker, men det er like skuffende hver gang. Det nærmeste de har ok kvalitet for mitt oppsett er via Xbox 360, men det er fortsatt ingen surroundlyd, og det er sjelden tjenesten husker hvor jeg stoppet, så blir mye spoling.

Lenke til kommentar

HBO Nordic har et ubrukelig interface, og er kun tilgjengelig på diverse dingser og Samsung TVer.

 

Fiks UIet, og få en tilstedeværelse der slik Netflix har det - dingser, TVer, Playstation, XBox.

 

Jaz Netflix har jo selv sagt at de blir mest brukt på PS3, da burde HBO få rævva i gir og lage app til PS3 (og selvfølgelig alle andre enheter)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...