Gå til innhold

Dean Hall sier seg ferdig med DayZ og Bohemia i løpet av året


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, spent på hvordan DayZ SA kommer til å utvikle seg fremover nå.. :/ Men gleder meg til å se hva han kommer frem med senere i sitt eget studio. :) Liker Dean Hall veldig godt og tror han kommer til å gjøre det bra for seg selv! Håper han får laget et DayZ lignende spill som ikke inneberer Arma motoren, da jeg føler denne motoren aldri kommer til å fungere perfekt til et sånn type spill.

Endret av Papirkurven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si han legger lista lavt for DayZ SA på slutten der.

+1

 

Detta var skuffende greier. Har sett på han som en ærlig kar, men med denne uttalelsen mista jeg egentlig litt respekten altså. Føler egentlig at han driter litt på oss som har hatt trua på både han og prosjektet fra begynnelsen av.

Endret av AedionGame
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Må si han legger lista lavt for DayZ SA på slutten der.

+1

 

Detta var skuffende greier. Har sett på han som en ærlig kar, men med denne uttalelsen mista jeg egentlig litt respekten altså. Føler egentlig at han driter litt på oss som har hatt trua på både han og prosjektet fra begynnelsen av.

for og være ærlig? meste av DayZ er egentlig overhyppet til himmeles av hva den egentlige opplevelsen er mot det man hører,

 

DayZ har fårsat eit veldig bra konsept men det henger igjen i Arma verden selv i SA versjonen som ødelegger potensialet til den (og hvor vanskelig han har hatt og utvikle nye ider pågrunn av sterk motstand til "tradisjon" som har blitt til i dayZ nå akkurat som CS serien, han har veldig lite frie tøyler som eksemple iden hans om undergrund tunneler er blitt mer eller mindre stoppet helt

 

så mer eller mindre det han sakt via forumet og livestream at han ønsker og prøve noe nytt og lage noe selv som er bedre.

Lenke til kommentar

 

 

Må si han legger lista lavt for DayZ SA på slutten der.

+1

 

Detta var skuffende greier. Har sett på han som en ærlig kar, men med denne uttalelsen mista jeg egentlig litt respekten altså. Føler egentlig at han driter litt på oss som har hatt trua på både han og prosjektet fra begynnelsen av.

for og være ærlig? meste av DayZ er egentlig overhyppet til himmeles av hva den egentlige opplevelsen er mot det man hører,

 

DayZ har fårsat eit veldig bra konsept men det henger igjen i Arma verden selv i SA versjonen som ødelegger potensialet til den (og hvor vanskelig han har hatt og utvikle nye ider pågrunn av sterk motstand til "tradisjon" som har blitt til i dayZ nå akkurat som CS serien, han har veldig lite frie tøyler som eksemple iden hans om undergrund tunneler er blitt mer eller mindre stoppet helt

 

så mer eller mindre det han sakt via forumet og livestream at han ønsker og prøve noe nytt og lage noe selv som er bedre.

Joa... Klart det er hypet, men jeg syntes måten han har snakket om DayZ SA og måten det på alle mulige måter skulle bli så mye friere med en SA er bullshit når alt er snakk om at man bruker samme motoren med de samme fundamentale feilene. Han har jo selv hypet oss med hva han skulle gjøre videre med spillet - og det uten at det skulle slå i mot den såkalte "tradisjonen" du nevner. Var jo snakk om mer frihet.

 

Men men.. han er sikkert fornøyd. Tjente noen kroner alikevell.

Lenke til kommentar

DayZ er et bra konsept som BonBattery sier men hele opplevelsen blir øddelagt av den fantastiske optimaliseringen av ARMA og alle andre bugs som følger med ARMA.

 

Selv synes jeg at DayZ har blitt mer et TEAM DEATHMATCH spill (ok, nå spilte jeg ikke moden så mye) der zombiene kun er der som statuer og som aldri er direkte truende. De er for få og forsvake.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

 

 

 

Må si han legger lista lavt for DayZ SA på slutten der.

+1

 

Detta var skuffende greier. Har sett på han som en ærlig kar, men med denne uttalelsen mista jeg egentlig litt respekten altså. Føler egentlig at han driter litt på oss som har hatt trua på både han og prosjektet fra begynnelsen av.

for og være ærlig? meste av DayZ er egentlig overhyppet til himmeles av hva den egentlige opplevelsen er mot det man hører,

 

DayZ har fårsat eit veldig bra konsept men det henger igjen i Arma verden selv i SA versjonen som ødelegger potensialet til den (og hvor vanskelig han har hatt og utvikle nye ider pågrunn av sterk motstand til "tradisjon" som har blitt til i dayZ nå akkurat som CS serien, han har veldig lite frie tøyler som eksemple iden hans om undergrund tunneler er blitt mer eller mindre stoppet helt

 

så mer eller mindre det han sakt via forumet og livestream at han ønsker og prøve noe nytt og lage noe selv som er bedre.

Joa... Klart det er hypet, men jeg syntes måten han har snakket om DayZ SA og måten det på alle mulige måter skulle bli så mye friere med en SA er bullshit når alt er snakk om at man bruker samme motoren med de samme fundamentale feilene. Han har jo selv hypet oss med hva han skulle gjøre videre med spillet - og det uten at det skulle slå i mot den såkalte "tradisjonen" du nevner. Var jo snakk om mer frihet.

 

Men men.. han er sikkert fornøyd. Tjente noen kroner alikevell.

om dei som faktisk fulgte med så ville dei visst hvorfor han gjør dette og det kom ikkje som ein bombe.

 

Bohemi sin motor som han fekk jobbe med var fårsat arma oppskrift, altså veldig tungvindt (skal visst vært arma 3 sin motor men modifisert og fekk hjelp av bohem programere når han trengte dei) som eksemple tunnel systemet ble lagt på is og mange andre ider. altså han hadde ikkje frie tøyler mer, han mer eller mindre bare finpusser.

 

at han ønsker seg nå er og starte eit nytt studio for lage spillet han egentlig ønsket og lage eller det "perfekte" spillet han har snakket om lenge nå , så var ikkje stor bombe at dette kom. det var snak om at han skulle vente til etter DayZ SA så at det kom ut så tidlig som nå er rart

 

problemet med DayZ SA er at det skal være som modden mer eller mindre bare forbedret anti-hack, server stabilitet som hovud fokus, gameplay vil være det same som er noe mange har misforståt (hoved grunne til standalone var pågrunn av arma2 problemet i grunnen av) og dette vil dei nok fullføre løpet av året

 

han har egentlig ikkje vært den som hypped det opp, det er DayZ samfunnet og media som gjort dette, han har også faktisk snakket om dette lenge at han hadde lyst og prøve noe annet ein DayZ.

 

Det folk virker ut som misforstår at han begynner ikkje og går av i dag, han jobber fårsat på DayZ. for alt vi veit venter han begynne studioet til DayZ SA er ferdig som det skal være løpet av året

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Kommer som ingen bombe og bra for han. Alt som var negativt med orginale DayZ modden skyldes Arma motorens begrensninger med både AI og enkle bevegelser som må scriptes til det uendelige. Helt ubegripelig at dem valgte Take on Helicopter motoren som igjen er Arma motor.

 

Dem har holdt på dritlenge nå og alt dem har klart er å konvertere over eksisterende materiale virker det som. Føles som et dødfødt prosjekt.

Lenke til kommentar

-snip-

Vell.. han har kanskje tatt tilbake ting han har lovet tidligere, men poenget er at det han har trukket tilbake i stor grad har kommet i lyset etter alpha-release på Steam - altså er penga allerede kommet inn. Og det du mener om at han selv ikke har vært med på å hype opp spillet... Vell, jeg er uenig med deg (sier ikke at et er en unaturlig ting å gjøre... lever tross alt av salgene).

 

Forstå meg rett though.. Har allerede fått igjen for penga. Syntes bare ikke noe om hvordan man ordlegger seg når man har folk som har fulgt utviklinga og gleda seg så lenge. Rocket har tross alt stått som en frontmann her, og mange har vell på lik linje med meg hatt trua/håpet om at han skulle føre skuta videre her.

Endret av AedionGame
Lenke til kommentar

Håper de som brukte penger på et uferdig produkt føler de får igjen for pengene.

Useriøs kommentar.

Ingen som vet hvem i teamet som er flinke og dårlige, er jo ikke bare han som lager spillet.

De har Arma skaperne i ryggen, muligheten til og skaffe en bra leder og.

Dayz ble faktisk mye bedre etter at han forlot spillet fordi så mange var med og lage spillet, ikke for og snakke om alle de geniale versjonene som er laget av andre teams,

 

Kommer som ingen bombe og bra for han. Alt som var negativt med orginale DayZ modden skyldes Arma motorens begrensninger med både AI og enkle bevegelser som må scriptes til det uendelige. Helt ubegripelig at dem valgte Take on Helicopter motoren som igjen er Arma motor.

 

Dem har holdt på dritlenge nå og alt dem har klart er å konvertere over eksisterende materiale virker det som. Føles som et dødfødt prosjekt.

Nå har jo du aldri hatt noe positivt og si angående Dayz Standalone, du har ikke peiling på hvordan spillet vil bli innen 1 år, og hvem som skal ta over.

 

Noen liker det andre hater det, det må du bare leve med.

Lenke til kommentar

Håper de som brukte penger på et uferdig produkt føler de får igjen for pengene.

 

Jeg føler at de ca 160 kr det kosta (En kino billet med godis, vanligvis 2 timers underholdning) var vel investert selv om det er uferdig produkt. Imotsetning til Batman Arkham origins som jeg fikk med gratis da jeg kjøpte et grafikk kort. Irriterer meg noe grenseløst at jeg kasta bort tid på nedlaste det spillet.

 

Selv om DayZ SA er uferdig produkt så er det et jævlig bra spill, i starten er man lykkelig for enhver boks med tunfisk man finner. Så finner man et våpen og føler seg mere trygg iforhold til andre spillere. Desverre er det i endgame jeg mister interessen, når jeg har alt av det beste utstyret. Jeg liker reisen fram til jeg blir topp dog, snike seg rundt, navigere etter sola eller stjernene får å finne fram til et tettsted der man håper ingen andre har vært og loota det tomt for utstyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...