Gå til innhold

Dean Hall sier seg ferdig med DayZ og Bohemia i løpet av året


Anbefalte innlegg

 

 

Håper de som brukte penger på et uferdig produkt føler de får igjen for pengene.

Har så til de grader allerede fått igjen for hver en krone jeg har brukt på spillet, og det er fortsatt bare alpha :)

Kjøpte det på Steam for litt siden. Kjempe skuffet. Spillet er jo møkk kjedelig med elendig gameplay.

 

 

Kan godt hende du kjøper ting uten å sjekke opp hva det er, ellers er du rimelig tett i knotten. Det finnes tusenvis av timer med DayZ gameplay.

 

En annen ting som irriterer meg: Hvorfor skal folk ha pengene sine tilbake? Alle VET jo hva en forbanna alpha er og hva det innebærer. Det er til og med en ADVARSEL på produktet. MAN vet at produktet er uferdig - og ingen vet hvordan spillet faktisk blir som et ferdig produkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Håper de som brukte penger på et uferdig produkt føler de får igjen for pengene.

Har så til de grader allerede fått igjen for hver en krone jeg har brukt på spillet, og det er fortsatt bare alpha :)

Kjøpte det på Steam for litt siden. Kjempe skuffet. Spillet er jo møkk kjedelig med elendig gameplay.

 

 

Kan godt hende du kjøper ting uten å sjekke opp hva det er, ellers er du rimelig tett i knotten. Det finnes tusenvis av timer med DayZ gameplay.

 

En annen ting som irriterer meg: Hvorfor skal folk ha pengene sine tilbake? Alle VET jo hva en forbanna alpha er og hva det innebærer. Det er til og med en ADVARSEL på produktet. MAN vet at produktet er uferdig - og ingen vet hvordan spillet faktisk blir som et ferdig produkt.

 

Folk er bare rett som slett for dum i hode. :p Spillet koster jo også rundt 200lappen, og at de syter over spillet og vil ha pengene tilbake av et så billig alpha spill blir bare for latterlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Håper de som brukte penger på et uferdig produkt føler de får igjen for pengene.

Har så til de grader allerede fått igjen for hver en krone jeg har brukt på spillet, og det er fortsatt bare alpha :)

Kjøpte det på Steam for litt siden. Kjempe skuffet. Spillet er jo møkk kjedelig med elendig gameplay.

 

 

Kan godt hende du kjøper ting uten å sjekke opp hva det er, ellers er du rimelig tett i knotten. Det finnes tusenvis av timer med DayZ gameplay.

 

En annen ting som irriterer meg: Hvorfor skal folk ha pengene sine tilbake? Alle VET jo hva en forbanna alpha er og hva det innebærer. Det er til og med en ADVARSEL på produktet. MAN vet at produktet er uferdig - og ingen vet hvordan spillet faktisk blir som et ferdig produkt.

 

Folk er bare rett som slett for dum i hode. :p Spillet koster jo også rundt 200lappen, og at de syter over spillet og vil ha pengene tilbake av et så billig alpha spill blir bare for latterlig.

 

 

Jeg er helt enig.

 

Såkalt "PC Master Race" virker som en gjeng gjerrige idioter som klager til enhver tid. Får meg 10-15 timer god underholdning av et spill, er det i mine øyne god valuta for pengene. Av og til går man på bomkjøp, og det er ikke verdens undergang om jeg "taper" 400-500 kroner på et spill jeg ikke liker.

 

Skal selvfølgelig ikke ta alle under en kam, men det er en større gruppe som ofte viser denne tendensen. I tillegg er DayZ på mange måter et veldig spesielt konsept. De fleste må forstå, når kartet er 225km2, at det innebærer mange timer på fots.. gjerne alene i skogen på jakt etter loot. Det er på ingen måter et raskt spill med høyt tempo - noe veldig mange (ut i fra steam reviews å dømme) ikke forstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har jobbet i salg, og når man går 4000 kr i tap på grunn av konkurranse, og bare for og høre kunden si ja nå som jeg har lagt så mye penger her, hva med noe ekstra på kjøpet.

 

Aldri jobbet så lenge i salg at jeg bryr meg, men fy flate, når jeg hører folk vente med og kjøpe spill de virkelig ønsker seg til Steam Sale, da har jeg virkelig lyst og kvele dem og hive dem i en grøft.

Jeg forstår at kunder er kunder, men nå snakker vi om regler.

 

Når du betaler for alpah så donerer du, du betaler ikke for et ferdigprodukt. de folkene her som er så retard at de faktisk klager, har visst ikke lest instruksjonen som kommer ved starten av spillet, hvor du MÅ godta at spillet ikke er perfekt. trykker du den knappen og klager på et alpah spill, da er du pesten selv.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...