Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker NBC kanalen med 60 FPS, men syns ikke bilde er like "klart" som på sky sport? flere som opplever det samme?

 

Så lurer jeg på hvorfor så mange mener 25 fps kanalene er behagelig å se på. Personlig syns jeg det er helt forferdelig. Noen settings hos meg som er gale eller?

Lenke til kommentar

Har kodi installert på en bærbar pc i stuen med hdmi kabel rett til en 46" samsunf tv. Men har ikke funnet noen stabile addons for uk tv/ sky sport. Eneste som jeg har funnet som funker innimellomer zemTV.

 

leser det dere skriver her om smoothsyream og lurer på om dette vil fungere stabilt uten lagging ved kodi og ny laptop mot samsung tv.

Sky sport sender ho i hd blir det like bra kvalitet på streamen.

 

Vil teste dette før jeg evt fornyer mitt abb hos BskyB. Blitt svindyrt de og, ikke bare sumo.

Er det .feks også BT SPORT på denne streamen. ??

 

Takker for svar...

Lenke til kommentar

Occultum fungerer stort sett bra. Gir deg et hav av kanaler via IPTV og koster 21$ i måneden. Etter du er registrert og har betalt får du en epost med detaljer på hvordan det settes opp.

 

Ulempen er (tror jeg) som med alle andre slike tjenester som dukker opp. Vannvittig stor pågang i starten, så er tjenesten ofte og oftere nede før den forsvinner slik som en haug med adnre iptv tjenester har gjort tidligere.

 

Jeg har prøvd en god del forskjellig før jeg kom til smoothstreams. Prøvde også flere tjenester samtidig for å finne det jeg likte best, og den eneste som har vært 100% stabil over tid er STVN, og dermed har jeg blitt værende hos dem. Halv pris i forhold til Occultum er det også.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...