Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For dere som ønsker å få streamen over på tv gjennom Chromecast anbefaler jeg dere å bruke appen Video & TV Cast! Jeg selv opplever at de forskjellige urlplayer linkene som er delt her er ustabile og at streamen ofte faller ut.

 

 

Link til IOS: https://itunes.apple.com/us/app/video-tv-cast-for-chromecast/id907405413?mt=8

 

Link til Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.twokit.castbrowser&hl=no

 

Last ned, gå inn på streamtvnow.tv og logg inn som det skulle vært på nett, bruk alternativ 2, velg kanal og trykk på play knapper og stream i vei, stabilt og bra kvalitet!

 

 

 

 

Noen som har en måte å få detta her spilt på PS4? Vet at Plex har noe greier der, men vet ikke hvordan de skal gjøres..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar gjerne imot invite. Blitt student og ønsker ikke betale den syke prisen til sumo. Norsk fotball er heller ikke noe jeg interesserer meg for. Har plex server hjemme, leser at det skal ligge muligheter der så tenkte prøve det først :)

 

Edit: Invite fått :)

Endret av kriryd
Lenke til kommentar

Dagens nedtur: Sitter på jobb, men de fleste streamingtjenester er blokkert (med unntak av Netflix og HBO Nordic). Tenkte at det ikke skulle være noe problem å bruke VPN, og det er det heller ikke for de fleste tjenstene - bortsett fra Smoothstreams... Får ikke koblet til en eneste kanal verken med eller uten VPN. Tips???

 

Har jobben blokkert for smoothstreams?

 

Det lønner seg forøvrig å lese reglene på siden en blir medlem av, det gjelder ikke bare deg, men alle andre som er blitt medlem! 

 

Utdrag fra reglene:

 

General rules – Breaking these rules can and will get you banned!

Do not watch OUR feeds from Servers/VPNs without informing staff why

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Sliter litt med Android-appen til Smoothstream. Når jeg blar nedover kanallista, så hopper den ut og avslutter appen når jeg kommer til kanal 60. Skjer hver gang, og har prøvd å reinstallere appen og endra settings og alt. Er på jobb og skulle gjerne sett SSHD. Ser Stoke - MC på NBC nå, med helt knall kvalitet, så er ikke heelt krise, men skulle gjerne ha kommet ned til Skysports. Funker via nettleseren på mobilen da, men føler den er så sykt tungvinn. Andre med samme problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...