Gå til innhold

Transport Tycoon kommer til iOS og Android (Android, iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Spilte Transportation Tycoon Deluxe i utrolig lang tid, utrolig gøy spill. Sette opp de små trafikklysene, UFOen som landet på samme sted slik at man måtte bygge toglinjen rundt landingsstedet, tankskipene, flyplassene, raske penger ved å bygge busstasjon utenfor stadionene, fasinasjonen når man så at det gigantiske toget fullastet med varer ikke var sterkt nok til å komme opp den bratte bakken, kampen om å legge toglinje på de smaleste områdene før pcen.

 

Utrolig mange minner og håper de får sydd sammen en versjon som viderefører arven med stolthet.

Lenke til kommentar

Spilte Transportation Tycoon Deluxe i utrolig lang tid, utrolig gøy spill. Sette opp de små trafikklysene, UFOen som landet på samme sted slik at man måtte bygge toglinjen rundt landingsstedet, tankskipene, flyplassene, raske penger ved å bygge busstasjon utenfor stadionene, fasinasjonen når man så at det gigantiske toget fullastet med varer ikke var sterkt nok til å komme opp den bratte bakken, kampen om å legge toglinje på de smaleste områdene før pcen.

 

Utrolig mange minner og håper de får sydd sammen en versjon som viderefører arven med stolthet.

Sikker på at du ikke blander spill nå? Tror ikke det var med noen ufo'er i TT, men jeg kan ta feil her :p

 

Selv om spillet kanskje ikke blir helt optimalt å spille på en mobil, kommer jeg nok til å skaffe det, kjøpe det om jeg må for å støtte utviklerne slik at det forsatt kan komme nyere spill i fra de fremover.

Transport Tycoon 2 hadde vært noe, og da tenker jeg ikke OTTD.

 

Bruker forsatt i dag alt for mye av min tid på dette spillet. Klarer ikke helt å gå lei av det :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Sikker på at du ikke blander spill nå? Tror ikke det var med noen ufo'er i TT, men jeg kan ta feil her :p

 

Selv om spillet kanskje ikke blir helt optimalt å spille på en mobil, kommer jeg nok til å skaffe det, kjøpe det om jeg må for å støtte utviklerne slik at det forsatt kan komme nyere spill i fra de fremover.

Transport Tycoon 2 hadde vært noe, og da tenker jeg ikke OTTD.

 

Bruker forsatt i dag alt for mye av min tid på dette spillet. Klarer ikke helt å gå lei av det :p

 

Det kom ufo til slutt om man spilte lenge nok. Landet på toglinjene mine, men det viste seg at den landet på samme sted hver eneste gang. Måtte bygge toglinje rundt landingsstedet.

 

Transport Tycoon hadde både små og store UFO-er, som var en del av disasters-opplegget.

 

Traff på både de små og store.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Open TTD en periode vil TTD i beste fall være middelmådig.

 

Ønsker meg heller en gjennomført versjon til PC, i diiiiiiger skala. Ikke togstasjonen er like stor som byen opplegget. Og med realtime så timetabeller kan settes etter døynrytmer, og forskjellige typer tog kan benytte linjene til forskjellige tider. Ikke sansynlig at hvert tog har hver sin linje.

Lenke til kommentar

Hvert tog trenger jo absolutt ikke ha hver sin linje! Jeg pleier alltid å kjøre på den måten, men kameraten min lager skikkelig innviklede rutenett vha signalanlegg!

Effektivisering er jo hele poenget med spillet. Ingenting er så kult som å ha et fungerende tofelts nettverk over hele kartet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...