Gå til innhold

Det er mulig å spille SimCity uten nettkobling (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde nok handla i alle fall, men jeg kjenner på at det skuffende å få greie på at man er blitt lyvt rett i trynet hele tiden. Hvis det viser seg at man får til regionssimuleringen også uten å være online så er det i det hele tatt kommet til et nivå der min tillit til EA er betydelig redusert. Og ja, jeg er inneforstått med at de skal tjene penger og det har jeg ingenting i mot.

Lenke til kommentar

Vel, grunnen er vel at de har designet spillet slik at man er seriøst gimpet hvis man ikke samarbeider med nabobyene sine. Jeg har ikke spillt det enda, men når man er nødt til å spesialisere byene sine så trenger vel man litt hjelp utenfra for å gå rundt 100%.

Lenke til kommentar

Hvis man ikke kan stole på EA, hvem kan man stole på da? Snart kan vi vel ikke stole på film- eller musikkbransjen heller...

 

haha :)

 

Men dette er helt latterlig, har aldri sett en utvikler/publisher juge så mye om et spill før release.

Og det er så jævlig kult at AzzerUK avslører de, og samtidig fikser spillet for alle oss andre.

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

"– Det er nå mulig å spille «frakoblet» så lenge man ønsker, men man kan ikke lagre eller synkronisere regioninnholdet, i hvert fall ikke enda. Simuleringen av byen kan derimot fortsette så lenge du spiller, skriver modderen."

 

Vil det si at du kan lagre byen, men at interaksjon mellom byene er umulig? Eller at alle former for lagring er umulige.

 

Og trenger man ikke å være online for å starte spillet?

Lenke til kommentar

Spiller det noen rolle om det er teknisk mulig eller ikke? All den tid de har bestemt seg for at man må være oppkoblet er det jo bare å ikke kjøpe spillet om det er noe en ikke liker.

 

Setter du pris på selgere som setter begrensninger på produktet sitt for å kontrollere deg som forbruker, og i tillegg juger deg opp i trynet om det, som om du var ett lettlurt nek?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spiller det noen rolle? Leser på Game Reactor at spillet har solgt seg til topp, langt bedre enn Tomb Raider. Slutt å klag, og heller dropp spill som dette.

 

ja er trist at det har kommet på salgs toppen... er jo bare pga at folk ble lurt trill rundt at det gjorde det. så ea kommer nok bare til å forsette med svindelen sin neste gang også.. så lenge de har fått penga så er det en suksess for dem.

Lenke til kommentar

Setter du pris på selgere som setter begrensninger på produktet sitt for å kontrollere deg som forbruker, og i tillegg juger deg opp i trynet om det, som om du var ett lettlurt nek?

 

AtW

Nei, og har derfor heller ikke kjøpt spillet. Men hadde jeg kjøpt det hadde det vært vel vitende om at jeg måtte være oppkoblet hele tiden. Om det var teknisk nødvendig eller ikke hadde jo da ikke spilt noen rolle.

Lenke til kommentar

EA skapte dette DRM-opplegget i håp om å selge flere kopier, ettersom spillet blir vanskeligere å piratkopiere. Jeg har ennå ikke sett at noen har klart å hacke spillet, men alt dette har kommet på bekostning av ærlige kunder. Som jeg nevnte tidligere har spillet solgt veldig, veldig bra, og en av grunnene til at det ble serverkaos kom faktisk av at de solgte flere kopier enn de hadde forventet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, og har derfor heller ikke kjøpt spillet. Men hadde jeg kjøpt det hadde det vært vel vitende om at jeg måtte være oppkoblet hele tiden. Om det var teknisk nødvendig eller ikke hadde jo da ikke spilt noen rolle.

 

Nei, så du synes faktisk det har noe å si at selgeren juger til deg som du var ett lettlurt fjols? Så da skjønner du vel hvorfor det har noe å si at det er verifisert at EA/maxis har fart med ren løgn i dette tilfellet?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...