Gå til innhold

Det er mulig å spille SimCity uten nettkobling (Windows)


Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke sende en beskjed til EA? Det er lovlig å ta kopier av lisenser man har betalt for. Eego, om jeg går i bukta og henter ned dette døddrukne produktet så er jeg i min fulle rett til å gjøre det. Oppfordrer alle til å hive ned fra bukta for å få opp antall nedlastinger og sende en beskjed til ea.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg visst hvor mye trøbbel det skulle bli, hvilke løgner EA/Maxis skulle servert og viktigst: Hvor ubrukelig dårlig denne "avanserte" GlassPOS, sorry GlassBox, simuleringsmotoren skulle være så hadde jeg ikke kjøpt spillet. EA og Maxis med deres løgnaktige framstillinger om hvordan spillet skulle bli fikk meg til å forhåndsbestille... I juni 2012(!!). Angrer jeg nå? Ja.

Lenke til kommentar

Det er lovlig å ta kopier av lisenser man har betalt for. Eego, om jeg går i bukta og henter ned dette døddrukne produktet så er jeg i min fulle rett til å gjøre det.

Nei det er fremdeles ulovlig. Du kan ta en kopi fra en lovlig kilde, f.eks. den kopien du, (muligens) en venn eller familie medlem har kjøpt.

Lenke til kommentar

Nei det er fremdeles ulovlig. Du kan ta en kopi fra en lovlig kilde, f.eks. den kopien du, (muligens) en venn eller familie medlem har kjøpt.

 

Kan du henvise til paragrafen som spesifiserer dette? En stund siden jeg sjekket lovene om kopiering, og kan ikke huske noe spesifiering om kilde til kopien.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Kan du henvise til paragrafen som spesifiserer dette? En stund siden jeg sjekket lovene om kopiering, og kan ikke huske noe spesifiering om kilde til kopien.

Ikke en paragraf, men står litt her: http://www.norwaco.n...-piratkopiering

Ellers er det §12 i åndsverkloven som regulerer dette: http://www.lovdata.n...002-005.html#12, men etter å ha lest den er jeg usikker på om det i det hele tatt er lov til å ta backup opp av programmer (og spill vil nok regnes som ett program)

<snip>

Bestemmelsen i første ledd gir ikke rett til å

a) ettergjøre bygningskunst gjennom oppføring av byggverk,

b) fremstille maskinlesbare eksemplar av datamaskinprogram,

<snip>

 

Men det spørs hvor mye de kommer til å håndheve dette når man allerede eier en lovlig kopi.</snip></snip>

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...