Gå til innhold

Disse Wii U-spillene kan kjøpes på lanseringsdagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lysten på Zombi U. Og det er alt. Hadde det vært to-tre eksklusive titler til som lovet like godt ved lansering så hadde jeg kanskje vært litt mer ivrig selv.

Skaffet meg Xbox 360 og Wii på lanseringsdagen, PS3 like etter lansering. Men merker at nye spillkonsoller ikke lenger er så adrenalinpumpende, überinspirerende moro som det en gang var. Skal nok ha Wii U også, men har absolutt intet hastverk. Jeg er litt skeptisk til hvilken vei Nintendo beveger seg i, og ikke minst markeds- og spillutvikler-respons. Jeg har hatt NES, SNES, N64, NGC og Wii. Sistnevnte er den eneste konsollen noensinne hos meg som har fått stått urørt i måneder av gangen fram til jeg solgte den, og det har jeg visstnok ikke vært alene om å oppleve. Så jeg finner det rimelig å vente ut litt.

Lenke til kommentar

Mja aldri vært så lite psyked over en Nintendolansering som denne. Det som fungerte så utrolig bra med Wii-lanseringen i 2006 var Zelda på dagen; det selger maskiner og sommerfugler i vommen. Hadde egentlig lyst på ZombieU, men etter heller lukne omtaler så revurderer jeg. Faktisk revurderer jeg å kjøpe maskinen neste fredag da PC er kulest om dagen og det er faktisk ingen spill til U jeg bare må ha riktig enda.

Vel kjøper den sikkert (svart utgave med Nintendoland) og plukker trolig opp NSMBWU. Håpet AC3 var tilgjengelig neste fredag, men heller ikke noe must da jeg ikke er hardbarka fan av serien.

Nei 2013 blir nok året å se frem til da alle kremtitlene dukker opp....

Lenke til kommentar

værste lanseringsdag lineupen jeg har sett til dags dato.... til å med psvita sin vær mye bedre!

Det kommer alt ann på hva du mener med verste. Om det er verste for deg personlig er jo en ting, men det er faktisk en av de beste lineupenene de har hatt på lenge. Det er mer enn nok spill å velge i her, og alle burde finne minst ett eller to spill de vil ha. Et nytt Mario-spill på launch vil nok selge en drøss konsoller, og det hjelper ikke at spill som Assassin's Creed, Batman og Darksiders er multiplattform om man ikke har den andre plattformen. Alt i alt en meget bra lineup de bør være stolte av.

 

Når det er sagt har jeg forhåndsbestilt Wii U med Mario og ZombieU. Angrer nesten at jeg kjøpte Sonic & All-Stars til PS3, ellers hadde jeg hatt det til Wii U i stedet. (skjønt kanskje jeg like greit selger PS3-versjonen og kjøper det til Wii U, om det er mye ekstra stash der.) Skylanders hadde også vært interessant, om det ikke bare var det samme som på de andre konsollene. 3DS-versjonen er jo noe helt annet. Ellers blir det Scribblenauts og Pikmin, men de er jo ikke ute ennå. :(

Lenke til kommentar

Det kommer alt ann på hva du mener med verste. Om det er verste for deg personlig er jo en ting, men det er faktisk en av de beste lineupenene de har hatt på lenge. Det er mer enn nok spill å velge i her, og alle burde finne minst ett eller to spill de vil ha. Et nytt Mario-spill på launch vil nok selge en drøss konsoller, og det hjelper ikke at spill som Assassin's Creed, Batman og Darksiders er multiplattform om man ikke har den andre plattformen. Alt i alt en meget bra lineup de bør være stolte av.

 

Når det er sagt har jeg forhåndsbestilt Wii U med Mario og ZombieU. Angrer nesten at jeg kjøpte Sonic & All-Stars til PS3, ellers hadde jeg hatt det til Wii U i stedet. (skjønt kanskje jeg like greit selger PS3-versjonen og kjøper det til Wii U, om det er mye ekstra stash der.) Skylanders hadde også vært interessant, om det ikke bare var det samme som på de andre konsollene. 3DS-versjonen er jo noe helt annet. Ellers blir det Scribblenauts og Pikmin, men de er jo ikke ute ennå. :(

 

Jeg orker ikke multiplattform spill på Wii, som jeg kan få i bedre utgaver på andre plattformer, og New Super mario-serien begynner å bli ganske uinteressant. Det er ihvertfall mitt syn på denne line-uppen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke multiplattform spill på Wii, som jeg kan få i bedre utgaver på andre plattformer, og New Super mario-serien begynner å bli ganske uinteressant. Det er ihvertfall mitt syn på denne line-uppen.

 

AtW

 

jeg er 110% enig med ATWindsor... her har vi en mann som vet hva han snakker om, og som greier og ta av seg de rosa brillene... *thumbs up*

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke multiplattform spill på Wii, som jeg kan få i bedre utgaver på andre plattformer, og New Super mario-serien begynner å bli ganske uinteressant. Det er ihvertfall mitt syn på denne line-uppen.

 

AtW

Det er din mening. Som jeg sa vil Mario-spill selge, og hva hjelper det om du ikke liker multiplattformspill på Wii U om du ikke har en av de andre plattformene? At de gir ut multiplattformspill på Wii U er bare positivt.

 

jeg er 110% enig med ATWindsor... her har vi en mann som vet hva han snakker om, og som greier og ta av seg de rosa brillene... *thumbs up*

Som sagt, hva du mener er ikke representativt for hva alle andre mener. Har du ikke PS3, XB360 eller PC hjelper det ikke hvor bra de versjonene av multiplattformspill er.

Endret av Lykketrolling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...