Gå til innhold

Disse Wii U-spillene kan kjøpes på lanseringsdagen


Anbefalte innlegg

Hadde dette vært MS lansering med traurige Kinect titler hadde alle vært i skyene

Å? Hva får deg til å tro det? Kinect har jo fått utrolig mye kritikk av både gamere og media. Det er bare å velge ut en tilfeldig spillpodcast og se hva de mener om Kinect.

 

Hva har forresten min post med MS og Kinect å gjøre? Denne tråden handler om Wii U, og det hadde vært flott om du hadde holdt deg on-topic. :)

 

Edit:

Når noen kan si at Nintendo Wii er et nilleprodukt. Det er så idiotisk å si. Se denne herlige lista:

Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy 1/2, Brawl, Mario Kart, Donkey Kong og Xenoblade bare for å nevne en herlig blanding av flotte superspill

100% enig

New Super Mario Bros U, Zombi U, Scribblenauts Unlimited og Black Ops 2 er mere en god nok lanseringstitler. Helt rå liste hos meg ja!

Scribblenauts rekker ikke lanseringen i Europa desverre.

 

Jeg synes som sagt at lanseringslineupen er godkjent(jeg hadde nok kjøpt NSMB U og Nano Assault Neo), men ikke at den er nok til å få meg til å betale 2500+ for en konsoll som per i dag yter grafikk på nivå med 360 og PS3, men med vesentlig dårligere spillutvalg. Da kjøper jeg heller en PS3. Jeg satser imidlertid på at spillbiblioteket kommer til å være langt bedre om et år, og da skal jeg selvfølgelig vurdere et kjøp.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å? Hva får deg til å tro det? Kinect har jo fått utrolig mye kritikk av både gamere og media. Det er bare å velge ut en tilfeldig spillpodcast og se hva de mener om Kinect.

 

Hva har forresten min post med MS og Kinect å gjøre? Denne tråden handler om Wii U, og det hadde vært flott om du hadde holdt deg on-topic. :)

 

Sier du om offtopic når du og andre brukere snakker om Sony i en Nintendo kafe

Blir det samme det jeg gjorde også.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Sier du om offtopic når du og andre brukere snakker om Sony i en Nintendo kafe

Blir det samme det jeg gjorde også.

Tja.. Nintendotråden har kanskje sporet av mer enn den burde ha lov til, men akkurat den diskusjonen ser jeg ikke noe særlig problem med. Økonomiproblemene i Japan er relevant for alle selskapene som kommer derfra. Dessuten var diskusjonen basert på en faktisk hendelse, og ikke et subjektiv syn på hvordan verden behandler et stykke maskinvare.

 

Edit: Finnes det forresten en liste over de eShop-eksklusive lanseringsspillene? Jeg vet om Nano Assault, Mighty Switch Force og Little Inferno iallefall.

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe annet enn at jeg så på Giant Bomb sin WiiU-release livestream hvor de spilte det en liten stund og flere av dem reagerte på framerate.

 

Det er nok litt både og. Jeg så en test av Mass Effect hvor de faktisk målte ytelsen. Wii U kom mellom X360 og ps3 i framerate, men var den eneste konsollen som ikke droppet noen frames.

 

Blops2 kjører visst også bra, og er i alle fall skarpere på Wii U enn PS3.

 

Når det er sagt er nok ikke Wii U veien å gå for de som er mest opptatt av rå ytelse.

 

Noen spill, f.eks FIFA 13 mangler visst noen funksjoner i Wii U

 

Jeg synes line-up'en er bra, men savner det ene spillet som *virkelig* ville fått meg til å gå av skaftet. F.eks 3d Mario, Metroid.

 

ZombiU får veldig dårlige og veldig gode anmeldelser. Ikke mange lunkne. Jeg tror det er noe for meg, men ikke for alle.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er oppsiktsvekkende for min del er at det ikke er noen spill som f.eks. Twilight princess på denne releasen, men jeg er helt vilt psyked på grunn av tableten, og multiplayer med venner på både BO2, nsmbu og for meg selv på zombiu. Dessuten er stua rett over rommet mitt så kan sitte og game i uten å isolere meg helt fra familien, samt bruke den til å surfe utenfor rommet :) HYPED!

Lenke til kommentar

Jeg skal ha en Wii U konsoll!

 

HD konsoll, Miiverse, super bra nettleser, og at Nintendo er en party konsoll for min familie. Alt annet her jeg en PC til, samt en PS3 til diverse.

 

Av spill som frister:

NSMB: De fleste reviews skriver at dette er den beste i NSMB serien pga god vanskelighetsgrad, kontra tidligere utgivelser.

 

BOPS2: Er vel første skikkelige WiiMotion+ FPS spill på Nintendo.

 

Sonic All Star Racing Transformed: Ser faktisk krevende ut, og med RunOut banen/musikken ble jeg helt solgt.

 

Og dessuten gleder jeg meg til: Lego Undercover City(Lego GTA)

-

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde dette vært MS lansering med traurige Kinect titler hadde alle vært i skyene

Denne lineupen er magisk for folk som har hatt kun Nintendo maskiner, å mere nok spill jeg skal ha

 

Når noen kan si at Nintendo Wii er et nilleprodukt. Det er så idiotisk å si.

 

Wii er det dårligste konsollkjøpet jeg har gjort etter PSP og kanskje 3DS (lit tidlig å si enda) Punktum. Og MS med sin Kinect kan dra rett til helvete for min del,håper de skrinlegger det søppelet der raskest mulig. Er stort sett bare møkkaspill til Kinect, og jeg håper virkelig MS forbedrer dette her om de skulle finne på å satse på det neste generasjon.

Lenke til kommentar

Kinect er faktisk ganske kjekt med riktig spill, riktig humør og høy nok alkoholprosent i blodet :tease:

 

Har Nintendo Wii, PlayStation 3 og Xbox 360 med Kinect og her spilles det 99% av tiden på Xbox 360 og etter at Kinect kom i hus så har Wiien nærmest død ut da det å sitte å veive med den upresise kontrolleren føles enda mer idiotisk nå som du kan gjøre det samme med Kinect bare det er mer logisk uten kontrolleren.

 

 

Nike Plus Training for Kinect er en kjempe suksess her i huset, både for meg og ikke minst for kjæresten og spill som Kinect Sports og Kinect Sports 2 er kjempegøy, problemet er bare det at 1% av utviklerne bryr seg om Kinect og utnytter den på noen god måte så du har jo bare et minimalt antall spill som er noe vits.

 

Kinect i seg selv har godt av en overhaling den også, krever alt for mye plass og skal jo helst henge bak TV-en om du skal få optimalisert den skikkelige noe som er en utfordring for alle som har TV-en inntil veggen, eller på veggen. Reaksjonstidene og presisjonen er ikke topp den heller, men du kan ha mye moro med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...