Gå til innhold

Her er julemobilene – til hele familien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de fleste ungdommer hadde drept om de hadde fått servert en wildfire/ wildfire s i julegave. Jeg har eldste modellen og den er så treg at den knapt lar seg bruke ...

 

Jeg ville heller ha gitt motorola defy+ til ungdommen da denne tåler litt skitt, støt og væske. Da holder telefonen lenger, pga bedre specs på alle mulige måter. Prisen er naturlig nok høyere men hva teller dette om man ofte må sende inn en billigere telefon på reparasjon når den tåler mindre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"selvfølgelig en Doro til bestemor... -,- Jeg tror faktisk Doro er best til barn fra 3-6 år.. Syns bestemoren/bestefaren burde fått en Iphone. Den er så lett å bruke; det er bare å trykke seg frem, lett som bare det"--

 

Dette er det først jeg tenkte på før jeg leste resten av teksten :)... haha, men godt poeng med nødalarm og store skrift. ;)

 

Men Wildfire til tenåringene.. tviler.. De eneste som hadde blitt fornøyde med de er nok de som aldri har hatt en touch telefon før. ;)

Lenke til kommentar

Galaxy Note? hva faen, dere mener vell galaxy nexus ?Og hvem er så dum at de anbefaler htc wildfire, touchskjermen får meg til å spy.

 

Note ja. Note som har bedre kamera, CPU/GPU, batteri og større skjerm enn Galaxy Nexus. "Teknofantasten" krever "top of the line", ikke "nja, dette får duge" ;)

Lenke til kommentar
Galaxy Note? hva faen, dere mener vell galaxy nexus ?Og hvem er så dum at de anbefaler htc wildfire, touchskjermen får meg til å spy.
Note ja. Note som har bedre kamera, CPU/GPU, batteri og større skjerm enn Galaxy Nexus. "Teknofantasten" krever "top of the line", ikke "nja, dette får duge" ;)

 

Haha så feil kan man ta, vil s at Galaxy Nexus lett er for "The top of the line" da pixel tettheten er langt bedre på skjermen en Note. Skjermen generelt har langt bedre kontraster. Nexus har på ingen måte påprakket programvare fra leverandøren og det største salgspunktet; Den har Android 4.0 noe kritikerene sier er milevis foran tidligere android versjoner. Derfor er Galaxy Nexus for eliten, ikke Note.

Lenke til kommentar
Galaxy Note? hva faen, dere mener vell galaxy nexus ?Og hvem er så dum at de anbefaler htc wildfire, touchskjermen får meg til å spy.
Note ja. Note som har bedre kamera, CPU/GPU, batteri og større skjerm enn Galaxy Nexus. "Teknofantasten" krever "top of the line", ikke "nja, dette får duge" ;)

 

Haha så feil kan man ta, vil s at Galaxy Nexus lett er for "The top of the line" da pixel tettheten er langt bedre på skjermen en Note. Skjermen generelt har langt bedre kontraster. Nexus har på ingen måte påprakket programvare fra leverandøren og det største salgspunktet; Den har Android 4.0 noe kritikerene sier er milevis foran tidligere android versjoner. Derfor er Galaxy Nexus for eliten, ikke Note.

 

Funny man! Spesifikasjonsmessig så er Note bedre enn Galaxy Nexus. Som du sikkert merker så skrev jeg "større skjerm", og ikke høyere PPI enn Nexus. Angående ICS så får Note dette også. Så spørsmålet blir igjen; vil du ha den beste eller neste beste hardwaren? Jeg gikk for den beste.

 

- Note CPU: Exynos 1.4 GHz ARM Cortex-A9

- Nexus CPU: TI OMAP 4460 1.2 GHz ARM Cortex-A9

- Note GPU: Mali-400

- Nexus GPU: PowerVR SGX540 (nøyaktig lik den som sitter i Galaxy S. Ja, den første Galaxyen)

Lagringsplass:

- Note = 16/32GB + 64GB SD = 80/96GB (!)

- Nexus = 16/32GB (Ingen støtte for SD-kort)

Kamera:

- Note: 8 MPX + LED (Lik den i Galaxy SII) Frontkamera: 2 MPX. Video: 1080p 30 FPS

- Nexus: 5 MPX + LED (Frontkamera: 1.3 MPX) Video: 1080p 30 FPS

Lenke til kommentar

Feil Doro?

 

Alle mine besteforeldre har Doro, men ikke 510.

 

410 og 615 er jo ypperlige telefoner. Større taster, skjerm og klappes sammen uten tastetull i lomma/veska, samt at sistnevte kan ta bilder av barne- og oldebarn :)

 

I mange butikker koster Doroene ca det samme, så 615 er utvilsomt det beste valget til våre kjære eldre.

 

Selv får jeg Motorola RAZR i julegave, ikke kjipt å vite om den på forhånd ;)

 

iPhone for de voksne? Skulle vel kanskje i så fall hatt flere telefoner i den kategorien? Inkl. nettopp RAZR og SII. iPhone er vel mer for de motefrelste. . .

Lenke til kommentar

Wildfire S til ungdommen no tildags ?? Nei, det er jeg sterkt uenig i slik som mange andre her på forumet. Gi dem heller en SGS2.

 

Note er den klarte beste telefonen av Note og Nexus. Høyere ppi er det eneste som Nexus kan komme med. NFC er så lite utbredt og ICS kommer til Note snart uansett. Note kan stille med større skjerm, bedre maskinvare og større skjerm.

Lenke til kommentar

Wildfire S til ungdommen no tildags ?? Nei, det er jeg sterkt uenig i slik som mange andre her på forumet. Gi dem heller en SGS2.

Ikke tro at alle driter penger. Man får gode telefoner til 1500-2500kr også hvis man vil ha Android og selv det er ganske mye penger.

 

Om du skal ha en telefon i det prissjiktet MÅ du ikke velge wildfire S, huawei u8800 er et bedre kjøp på så godt som alle vis.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...