Gå til innhold

Får vi et L.A. Noire 2? (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det kommer et type spill som dette i nåtiden også jeg da...ala CSI eller noe.

Der er noe jeg tenkte på i går, tenk å lage noe som minner om Criminal Minds. Å ha et godt spill i sjangeren i vår tid, hadde rett og slett vært fantastisk ^^

 

Ikke si mer...nerden i meg blir helt vill!!! :p

Lenke til kommentar
Får vi et L.A. Noire 2?

 

Det håper jeg :D

 

Uansett mangler 1eren har så har de klart å lage ett fantastisk spill, og har da muligheten til å forbedre dette i ett neste spill :)

 

Kanskje N.Y Noire? :D

 

Stjeler Ideene mine !:p jeg ville foreslå N.Y! hadde vært utrolig kult om man hadde satt det i New York

Lenke til kommentar

En oppfølger hadde ikke gjort noe nei! L.A. Noire har vært en perfekt match for min del (og heldigvis har jeg en god del igjen). Ingenting er så synd som fantastiske spill som ikke får en oppfølger eller to, særlig i en genre som ikke er hverdagskost.

 

Håper det kommer et type spill som dette i nåtiden også jeg da...ala CSI eller noe.

Der er noe jeg tenkte på i går, tenk å lage noe som minner om Criminal Minds. Å ha et godt spill i sjangeren i vår tid, hadde rett og slett vært fantastisk ^^

Ikke snakk om det engang...Det ville vært fantastisk dersom et seriøst spillstudio prøvde noe slik. Elsker serien, et lignende spill hadde vært hærlig.

Lenke til kommentar

For et oppskrytt spill.

Spilt det i ca. 10 timer nå og er dritt lei.

Kjøre til åsted, får tilbud over radio om assistanse, takker nei, kjøre videre til åsted. Lete etter bevis, intervjue mistenkte.

Så det samme ca. 10 ganger til regner jeg med. Er vel halveis nå.

Byen er tom, ingenting å gjøre der. Hva er vits med den freeroam greia da?

De hadde bare trengt å lage en film hvor man kunne velge litt her og der.

Spillet spiller deg mer enn du spiller det

Lenke til kommentar

Håper virkelig dette blir noe av! Eller, i det minste noe lignende. Elsker spillet, men hvis jeg skal sette fingeren på noe må det være at jeg savner muligheten til å se hva Cole kommer til å si når jeg velger mellom "truth", "doubt" og "lie". Det er alt for ofte jeg har fått bakoversveis og tenkt "Hva i..?" når jeg har trodd noen lyger, fordi Cole kommer med beskyldninger fra en annen verden.

 

Eksempel, ikke relatert til historien: En person kan si "Jeg har aldri sett han før", jeg tenker "Løgn!" fordi jeg har et notis funnet i hans leilighet med den andres navn på, pluss andre detaljer. Cole roper heller ut "Hvorfor lyger du? Hvorfor dro du han ut i skogen, bandt han fast og skjøt han ni ganger i brystet? Var det pga. eksen din? Var det sjalusi?". Hvordan skal jeg da klare å bevise det? Jeg har ingenting som knytter han til mordet, kun et bevis på at han kjente karen. I dette eksempelet forventet jeg heller Cole til å si noe a la "Hvorfor lyger du? Vi vet at du [nevner detaljer fra notisblokken i leilighet, uten å avsløre selve notisblokken] bla, bla". Så kunne heller Cole konfrontert den mistenkte med "Vi fant notiset, gi opp." etterpå, hvis han skulle nekte.

 

Det var et ganske grovt eksempel og jeg vet det kan høres ut som at jeg klager over spillet fordi jeg ikke klarer avhørene skikkelig. Det jeg mener er at valgene er litt tomme. Jeg har liksom ikke peiling på hva Cole alltid vil si. Jeg mener utfordringen med avhørene skal være å få de mistenkte til å si riktige ting, ikke å prøve å forutse hva Cole vil si for at de mistenkte skal si noe.

 

Bare en finger. Elsker ellers spillet til døde! :)

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Litt tidlig å snakke om en oppfølger allerede nå, men sånn har jo denne industrien blitt. Melking, melking og atter melking.

Ser ikke helt problemet? Dersom noe er bra er det da bare positivt at det kommer mer. Jeg er mer lei av spill det kommer ett av, og så kommer det aldri noe som ligner så mye som litt de neste 10 årene. Denne såkalte melkinga foregår jo andre steder uansett, uten at det blir kritisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...