Gå til innhold

Anmeldelse: S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes egentlig litt synd på Stalker-spillene. Det er på mange måter det mest innovative og spennende som har kommet ut de siste årene, men samtidig er spillene fulle av hull som ofte gir en ujevn og frustrerende opplevelse.

 

At anmelderen ikke er en stor fan av de forrige spillene er bare greit. Vi som er hardcore fans vet allerede at vi skal kjøpe spillet og trenger egentlig ingen anmeldelse. :)

 

Jeg lurer på hva CSC skal finne på nå. Etter hva jeg har forstått har de brukt hele sitt voksne liv til å utvilkle Stalker, og nå som historien har blitt fylt ut i begge retninger må de vel finne seg noe annet å utikle?

Lenke til kommentar
så...jeg fikk egentlig ikke så veldig mye ut av den anmeldelsen bortsett fra at anmelderen bare såvidt har sett på de to første spillene.

 

det er en oppfølger tross alt...

 

 

At anmelderen ikke er en stor fan av de forrige spillene er bare greit. Vi som er hardcore fans vet allerede at vi skal kjøpe spillet og trenger egentlig ingen anmeldelse. :)

 

Uffda, det var jo ikke helt heldig. Det er vel akkurat det motsatte jeg prøver å få fram gjennom hele anmeldelsen, nemlig at jeg var stor fan av de to første spillene -- og i lys av det, er nokså skuffet over Call of Pripyat:

 

Jeg klarer dessverre ikke å se hvorfor jeg skal anbefale spillet til ferske stalkere, ettersom de to forgjengere utvilsomt er bedre spill. Erfarne stalkere bør derimot unne seg nok en tur til sonen. Call of Pripyat nøster nemlig opp veldig mange av spillets tråder, og gir svar på en hel del spørsmål som har blitt hengende i luften fra forrige spill.

Lenke til kommentar

Morsomt å lese at dette er det svakeste spillet i serien mens mange andre utenlandske blader mener det er det beste. Jeg tror jeg skal slutte å lese anmeldelser...

 

På min side er jeg ikke klokere. Jeg elsket SoC etter uoffisiell, omfattende patching men ble svært skuffet av Clear Sky. Så det gjenstår å se om jeg skaffer meg dette.

Lenke til kommentar

Eurogamer:

 

STALKER. Unbroken, without being modded. If you're a fan, this is basically what you've been waiting for - a fully functioning STALKER which combines the best aspects of Shadow of Chernobyl and Clear Sky and polishes them to a slightly creaky charm.

 

Bare litt merkelig at de to første omtalene er såpass ulike.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg mener nå at Stalker SKAL føles tomt og forlatt ut jeg, det er en radioaktiv sone full av mutanter, liksom! Clear Sky var jo bare alt for folksomt!

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Clear Sky så etter min mening ut som et team deathmatch spill med bots.

 

Du må ha spilt noen underlige TDM-spill.

 

Det er for øvrig litt vanskelig å ta anmeldelsen alvorlig når den presumptivt voksne anmelderen som forfattet den lirer av seg barnslige, øyebrennende språkfeil av sorten "føles ut".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...