Gå til innhold

Anmeldelse: S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat (PC)


Anbefalte innlegg

Blir ikke kjøp - har ikke nerver eller tålmodighet til STALKER.

 

Kjøpte eneren, men ettersom laptopen ble så varm i enkelte av de mer grafiske scenene mot slutten at den skrudde seg av, dreit jeg i å fullføre.

 

Siden har jeg prøvd å fullføre det på stasjonær, men føler konseptet ikke klarer å holde interessen oppe. For monomt og dystert, av alle ting.

 

Er for lange også. Jeg er så kjedelig at jeg mener at dersom ett spill ikke kan fullføres på 6timer er det no-go.

 

 

Håper dog at dette er det fansen har ventet på, og at dere får mange gode timer med oppfølgeren i en spillserie som er alfa omega for de som liker slikt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er skytingen som har gjort at jeg har holdt ut og fullført de to første spillene, opptil flere ganger. Den dystre musikken i bakgrunnen og været som forandrer seg hjelper på. Alltid løpende på vei fra et sted til et annet, og håpe på noe action der. Men spillet er skummelt! Faktisk så skummelt at noen oppdrag kun gjøres i dagslys :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg synes vi som er entusiaster av serien kan kose oss med at anmelder ikke liker det på grunnlag av at spillet føles for tomt og forlatt. Det er jo nettopp det som er hele Stalker-feelingen - sammen med musikken, atmosfæren og alle mutantene.

 

Det SKAL være øde og dystert, mener nå jeg. Clear Sky var så overbefolka at det ikke var skummelt engang!

Lenke til kommentar

Mmm, jeg forstår absolutt hva du mener og tenker på. Shadow of Chernobyl hadde i mine øyne den perfekte blanding, mens Clear Sky var noe overbefolket. Til gjengjeld hadde man en del laboratorium og lignende man kunne besøke om man var ute etter litt utforskning vekk fra folk og fe.

 

I Call of Pripyat er det derimot alt for tomt, det er nemlig langt mellom både dyr og mutanter. Områdene i Pripyat er nokså massive, men lysten på utforskning daler ganske kraftig etterhvert som man oppdager at det ikke er noe særlig å finne ute i ødemarka. Call of Pripyat er definitivt skummelt nok, men stort sett blir du bare skremt de gangene spillet vil det. Skulle gjerne fortsatt denne diskusjon, men det er begrenset hvor mye jeg tør å røpe i frykt av å ødelegge spillet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg forstår også hva du mener, The Stig, og jeg var ikke klar over at det var tomt som du beskriver over. Hvis det ikke engang er nok mutanter i sonen til at du gruer deg litt til å gå ut i natten, er det jo faktisk like ødeleggende som hvis det er overbefolket!

 

Shadow of shernobyl er min favoritt også, foreløpig! Skal prøve dette spillet, så forstår jeg nok forhåpentligvis (Eller egentlig håper jeg du tar feil :p) hva du mener :)

Lenke til kommentar

Litt merkelig at det nesten er kun spillverket som gir dette spillet et dårlig terningkast..

 

IGN.com : "Impressive : 8.2"

Gamer.no : "Klassisk : 9/10"

reviews.cnet : "Exelent : 4/5"

Gamereactor.no : "9/10"

 

Og jeg kan sikkert fortsette i det uendelige..

Kanskje anmelder bør lære seg og se objektivt på anmeldelser framover..? Dette er rett og slett elendig utført, Knut.

Hvis du ikke liker slike spill, bør du også holde deg pokker så langt unna å anmelde dem.

Lenke til kommentar
Litt merkelig at det nesten er kun spillverket som gir dette spillet et dårlig terningkast..

 

IGN.com : "Impressive : 8.2"

Gamer.no : "Klassisk : 9/10"

reviews.cnet : "Exelent : 4/5"

Gamereactor.no : "9/10"

 

Og jeg kan sikkert fortsette i det uendelige..

Kanskje anmelder bør lære seg og se objektivt på anmeldelser framover..? Dette er rett og slett elendig utført, Knut.

Hvis du ikke liker slike spill, bør du også holde deg pokker så langt unna å anmelde dem.

 

Kan være de som ratet spillet veldig bra kanskje fikk betalt for det? Men at spillverket har en selvstendig mening?

 

Ikke vet jeg helt hvordan det er men..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...