Gå til innhold

Anmeldelse: S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat (PC)


Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hvilken del av utsagnet du lurte på men i denne versjonen kan man blandt annet velge å spille videre selv om spillet egentlig er slutt, noe som gjør at man kan forsette utforskningen av omgivelsene, noe jeg skal benytte meg fult ut av.

 

 

For min del så utførste jeg evakueringen om kvelden og det var ganske mørkt når vi kom fram til helikoptrene.

Når jeg da valgte å bli igjen ender jeg med å stå der mutters alene i byen i bekkmørket, noe som ga en spesielt creapy følelse.

Så etter å ha vært innom kinoen, en kro og havnesenteret så skal jeg videre for å finne ut av hver eneste krinkelkrok av alle kartene.

 

Når det kommer til oppklaringen til slutt så forklarer vel møtet og sammtalene med Strelock det meste i tillegg til tidligere så drypp man fikk i løpet av spillet.

Det eneste som fortsatt står ubesvart var hvem gruppen bak det opprinnelige plottet var selv om man møtte de under secrete lab oppdraged i SoC.

 

 

Og litt uten om selve spillet så lurer jeg på hva som var galt med Pripyat ettersom spillmakerne måtte gjøre små forandringer sammenlignet med virkeligheten?

Ser man på google earth så ser man at de har endret på noen av bygningene.

Det er da nok av store bygg der slik at man kunne fått utført opprdagene uten å ødelegge helheten ved å finne på bygninger.

Hva som befinner seg under byen kan de jo fremdeles gjøre hva de vill med ettersom dette ikke er noe som vil vises på bilder.

Byen finnes jo tross alt og det bor ingen der fordi byen faktisk er radioaktivt, noe som burde være en skummel nok setting som man bygde videre på.

 

Ellers en prima avslutning på Stalker serien.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
×
×
  • Opprett ny...