Gå til innhold

Se TV via nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Miro var genialt i starten når det var så enkelt at det faktisk fungerte. Brukte det til å laste ned ukentlige episoder fra revision3. Nå er det så ekstremt mye bugs med det at det knapt fungerer. Det husker bl.a ikke om du har lastet ned en episode fra før av, og du ender opp med å ha to av hver episode hvis du abonnerer på en feed. Med Linux er det store problemer med at programmet tar opp for mye system ressurser ved avspilling av video. Hvis Miro folka klarer å fokusere litt mer på kvalitet enn kvantitet (med tanke på hva programmet tilbyr) så tror jeg de kan få prosjektet på riktig vei igjen.

Lenke til kommentar
Er dette noe som typisk kunn funker i USA eller noe? Er det god kvalitet ?

 

Stund siden jeg testa det, men når jeg gjorde det så var det vel i grunn å legge til RSS feeds selv tror jeg? Så om jeg ikke er helt på jordet så blir det vel litt avhengig av hva en gjør det til selv. Mener å huske det var noen HD feeds der også, så kvaliteten kommer jo helt an på kilden, ikke Miro liksom.

 

Mener forøvrig også, som grusisalaten nevnte noe om, at det var en smule ustabilt og ikke helt smooth... men er som sagt en stund siden jeg testa det, så for alt jeg vet kan det jo være bra nå :p

Endret av Svish
Lenke til kommentar
Har aldri helt skjønt hva Miro er ...

Er det bare en torrentklient med RSS-funksjon eller kan man se live stream tv? Gratis? Reklame?

Du er ikke alene, jeg lastet det ned og prøvde å finne TV kanaler. Jeg fant ikke noe live stream TV, men en haug med opptak. Det er masse reklame som popper opp i vinduet og lite interessant innhold. Vil tro at veldig mye av det kan du like greit finne på Youtube, selv i den nye og dårligere utgaven av Youtube.

 

Mulig jeg trykker feil, men jeg hadde håpet at det kunne være endel live stream TV.. evnt at man kunne kjøpe TV kanaler for 1 dag omgangen eller noe slikt. Min hensikt ville vært å få tilgang til en TV kanal som f.eks sender F1.. Vi har Altibox hjemme, men eneste muligheten for F1 er å bestille an haug med dyre Viasat kanaler som kun sender dritt resten av året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...