Gå til innhold

Max Payne 3 annonsert (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ENDELIG mer Max Payne...

Den mannen er bare rå, synd Vladimir ble tatt av dage i 2'rn han ble en ganske klar favoritt for meg i 1'rn.

 

Dessverre står Rockstar bak... Noe som lukter søppel slik som SocialClub og annet dill dall som er totalt unødvendig skrot.

Håper dette klippes bort og at vi får ett spill som kan spilles og ikke bare patches.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke Rockstar som har stått bak Max payne 1 eller 2 heller men Remedy så det er de som burde ha kudos for de 2 foregående spillene. Nå har Rockstar tatt over og jeg lurer på om dette blir noe bra eller ei. Optimalt sett burde Remedy stått bak den tredje og, og jeg ville med glede ha ventet til Remedy var ferdig med Alan Wake for å få dem til å lage Max Payne 3.

 

Jeg holder gledesutbrudde inne til spillet foreligger, om det er like bra som forgjengerne er jeg glad for det, men er naturlig skeptisk til dette.

Lenke til kommentar

Warning: Excessive use of smiley faces:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:D :D :D :D :D:w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t::D :D :D :D :D

Denne annonseringen stiller seg i same klasse som Starcraft 2 og Red Alert 3 for min del. Max Payne er gjennomført råbra, sjølv om teknologien er litt utdatert i dag. Spelte gjennom MP1 og 2 seinast no i vinter på X360. I mine auge eit av tidenes beste spel når det gjeld historie, handling og måten den blir framført på.

Lenke til kommentar

Var veldig entusiastisk da jeg leste nyheten, helt til jeg fant ut at Remedy ikke har noe med spillet å gjøre. Jeg misliker sterkt at kvalitetsserier hores ut til andre utviklere på den måten á la Call of Duty 3 og 5. Men kanskje særlig Max Payne, siden den serien har en så distinkt stil og atmosfære at jeg er redd de nye utviklerne ikke helt klarer å "knekke koden".

Lenke til kommentar

Jeg er ikke i ekstase, selv om jeg har ventet på denne nyheten lenge. Jeg tviler sterkt på at rockstar vancouver kommer til å klare å bevare den samme mørke stemningen, humoren og i det hele tatt ivareta "max payne feelingen", noe som filmatiseringen av samme spillserie klarte å kjøre totalt i grøfta.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...