Gå til innhold

UFO tråden: hvor alt omkring UFO fenomenet kan diskuteres


Anbefalte innlegg

“Maximum security exists concerning the subject of UFOs.”

Allen Dulles, CIA Director, 1955.

 

Roscoe Hillenkoetter

”Behind the scenes, high-ranking Air Force officers are soberly concerned about UFOs. But through official secrecy and ridicule, many citizens are led to believe the unknown flying objects are nonsense.”

From a public statement, 1960.

 

tenkte det var på tide og opprette en offisiell UFO tråd hvor man kan diskutere ALT som er relatert til UFO fenomenet.

 

så, hva tror du? ET come home?

 

som dere sikkert har fått med dere, så er jeg en av de som er for ET hypotesen. mine meninger om dette emnet baserer seg på hva jeg mener er logiske argumenter for at UFO fenomenet er noe annet enn kun naturlige fenomener vi ennå ikke kan forklare... med andre ord, jeg tror mange av UFO observasjonene skyldes a) enten utenomjordisk intelligens eller b) svært avansert teknologi utviklet av oss mennesker.

 

 

så hvorfor tror jeg på ET hypotesen?

"It is my thesis that flying saucers are real and that they are space ships from another solar system.There is no doubt in my mind that these objects are interplanetary craft of some sort. I and my colleagues are confident that they do not originate in our solar system."

--Dr. Herman Oberth (The father of modern rockerty)

"All Apollo and Gemini flights were followed, both at a distance and sometimes also quite closely, by space vehicles of extraterrestrial origin - flying saucers, or UFOs, if you want to call them by that name. Every time it occurred, the astronauts informed Mission Control, who then ordered absolute silence."

--Maurice Chatelain, former chief of NASA Communications Systems.

 

til og med Edgar Mitchell, sjette mann på månen, er positiv til ET hypotesen.

Se filmen hos Youtube

 

likeså er astronaut Gordon Cooper

Se filmen hos Youtube

"We have, indeed, been contacted - perhaps even visited - by extraterrestrial beings, and the U.S. government, in collusion with the other national powers of the earth, is determined to keep this information from the general public.”

"The purpose of the international conspiracy is to maintain a workable stability among the nations of the world and for them, in turn, to retain institutional control over their respective populations. Thus, for these governments to admit that there are beings from outer space... with mentalities and technological capabilities obviously far superior to ours, could, once fully perceived by the average person, erode the foundations of the earth's traditional power structure. Political and legal systems, religions, economic and social institutions could all soon become meaningless in the mind of the public. The national oligarchical establishments, even civilization as we now know it, could collapse into anarchy.”

"Such extreme conclusions are not necessarily valid, but they probably accurately reflect the fears of the 'ruling classes' of the major nations, whose leaders (particularly those in the intelligence business) have always advocated excessive governmental secrecy as being necessary to preserve 'national security."

"How the CIA Views the UFO Phenomenon", Victor Marchetti, May 1979. Marchetti was a former CIA official:

 

det er altfor mange vitner; berømte mennesker i høye posisjoner har stått fram og fortalt om hva de har opplevd. de få jeg har nevnt her er bare en brøkdel av den ufattelig store mengden mennesker som har kommet fram i løpet av årene.

 

for meg, til forskjell fra dere hardcore skeptikerne, så er det altfor mye bevis til at jeg bare kan feie alt under teppet. det ville i så fall være å lyve til meg selv. jeg er skeptisk til skeptikere.

 

det lille jeg har samla sammen i denne tråden er kun en brøkdel av all informasjon jeg mener er nødvendig at man får med seg... kommer sikkert til å oppdatere litt etterhvert.

Endret av IsaachElric
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tenkte det var på tide og opprette en offisiell UFO tråd hvor man kan diskutere ALT som er relatert til UFO fenomenet.

 

så, hva tror du? ET come home?

 

som dere sikkert har fått med dere, så er jeg en av de som er for ET hypotesen. mine meninger om dette emnet baserer seg på hva jeg mener er logiske argumenter for at UFO fenomenet er noe annet enn kun naturlige fenomener vi ennå ikke kan forklare... med andre ord, jeg tror mange av UFO observasjonene skyldes a) enten utenomjordisk intelligens eller b) svært avansert teknologi utviklet av oss mennesker.

 

 

så hvorfor tror jeg på ET hypotesen?

 

det er altfor mange vitner; berømte mennesker i høye posisjoner har stått fram og fortalt om hva de har opplevd. de få jeg har nevnt her er bare en brøkdel av den ufattelig store mengden mennesker som har kommet fram i løpet av årene.

 

for meg, til forskjell fra dere hardcore skeptikerne, så er det altfor mye bevis til at jeg bare kan feie alt under teppet. det ville i så fall være å lyve til meg selv. jeg er skeptisk til skeptikere.

 

det lille jeg har samla sammen i denne tråden er kun en brøkdel av all informasjon jeg mener er nødvendig at man får med seg... kommer sikkert til å oppdatere litt etterhvert.

 

Si meg, hva er sannsynligheten for at av alle millioner av planeter som eksisterer i universet, så besøker disse flyvende tallerkene lille planten jorda?

Endret av mnemic
Lenke til kommentar
Si meg, hva er sannsynligheten for at av alle millioner av planeter som eksisterer i universet, så besøker disse flyvende tallerkene lille planten jorda?

hvorfor reiser forskere og andre interesserte langt inn i hjertet av amazonas kun for å observere en muligens truet dyreart?

 

om du fikk vite at det var en annen sivilisasjon på en annen planet, ville ikke du vært ganske interessert i å finne ut mer om folka? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Si meg, hva er sannsynligheten for at av alle millioner av planeter som eksisterer i universet, så besøker disse flyvende tallerkene lille planten jorda?

hvorfor reiser forskere og andre interesserte langt inn i hjertet av amazonas kun for å observere en muligens truet dyreart?

 

om du fikk vite at det var en annen sivilisasjon på en annen planet, ville ikke du vært ganske interessert i å finne ut mer om folka? :)

Høyst sannsynlig så lever nok ikke vi på den eneste planeten i universet som bærer liv...

Lenke til kommentar
Si meg, hva er sannsynligheten for at av alle millioner av planeter som eksisterer i universet, så besøker disse flyvende tallerkene lille planten jorda?

;) Selvsagt MÅ alle andre sivilisasjoner besøke Jorda, det er jo her alt skjer. Jorda er dessuten sentrum i det observérbare universet, og dette setter planeten vår i en særstilling. Så hvis andre sivilisasjoner finner opp romskip, så gidder de selvsagt ikke bry seg med diverse andre potensielle severdigheter ute i verdensrommet og i galaksen, for egentlig er det ingen severdigheter der ute, i hvert fall ikke sammenlignet med Jorda, det observérbare universets ubestridte sentrum.

 

Så derfor iler de hit i tusentall, og sitter der oppe i romskipene sine og ser ned på våre neonreklameskilt og våre dødshemmelige militærbaser laaangt ute i ødemarka der vi lager våpen som for dem ligner mest på en sprettert. Og så ler de litt, og lar romskipene vugge fra side til side, før de farer av gårde slik at kroppene deres klaskes i romskipsveggene av akselereasjonen. Sånt liker de utenomjordiske godt, å bli klasket fra vegg til vegg inne i romskipene. Slike akselerasjoner hadde drept et menneske, selv om mennesket var fastspent og utstyrt med trykkdrakt, så hadde innvollene og hjernen blitt most. Men de utenomjordiske bare ler, og så blinker de litt med sine noenlys for å understreke hvor glade de er for endelig å ha sett Jorda de også.

 

(dette er skrevet som ironi)

Endret av SeaLion
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Så hvis andre sivilisasjoner finner opp romskip, så gidder de selvsagt ikke bry seg med diverse andre potensielle severdigheter ute i verdensrommet og i galaksen, for egentlig er det ingen severdigheter der ute, i hvert fall ikke sammenlignet med Jorda, det observérbare universets ubestridte sentrum.

 

Hmmm... Det går jo ann å tenke at jorda er mer som en stein ved siden av en sti i Australia. Og forbi denne steinen går det flere titalls mennesker hver dag, og hvis steinen kunne tenke, ville den tenkt : Selvsagt gidder ikke menneskene bry seg om andre ting her på jorden, for egentlig er det ingen andre ting der ute, i hvertfall ikke noe som kan sammenlignes med denna steinen.

Lenke til kommentar
Si meg, hva er sannsynligheten for at av alle millioner av planeter som eksisterer i universet, så besøker disse flyvende tallerkene lille planten jorda?

;) Selvsagt MÅ alle andre sivilisasjoner besøke Jorda, det er jo her alt skjer. Jorda er dessuten sentrum i det observérbare universet, og dette setter planeten vår i en særstilling. Så hvis andre sivilisasjoner finner opp romskip, så gidder de selvsagt ikke bry seg med diverse andre potensielle severdigheter ute i verdensrommet og i galaksen, for egentlig er det ingen severdigheter der ute, i hvert fall ikke sammenlignet med Jorda, det observérbare universets ubestridte sentrum.

 

Så derfor iler de hit i tusentall, og sitter der oppe i romskipene sine og ser ned på våre neonreklameskilt og våre dødshemmelige militærbaser laaangt ute i ødemarka der vi lager våpen som for dem ligner mest på en sprettert. Og så ler de litt, og lar romskipene vugge fra side til side, før de farer av gårde slik at kroppene deres klaskes i romskipsveggene av akselereasjonen. Sånt liker de utenomjordiske godt, å bli klasket fra vegg til vegg inne i romskipene. Slike akselerasjoner hadde drept et menneske, selv om mennesket var fastspent og utstyrt med trykkdrakt, så hadde innvollene og hjernen blitt most. Men de utenomjordiske bare ler, og så blinker de litt med sine noenlys for å understreke hvor glade de er for endelig å ha sett Jorda de også.

 

(dette er skrevet som ironi)

mennesket har såvidt begynt å snuse på universets hemmeligheter; alternative måter å reise på som er raskere enn lyset kommer vi nok fram til etterhvert. det virker naivt å tro at vi ikke skulle være i stand til dette når man ser på hvordan mennesket til stadighet beveger seg framover, gjør oppdagelser og kommer opp med nye løsninger til alskens problemer. om man har kommet langt nok i utviklingen tror jeg ikke akselerasjonskreftene og litt 'klasking' veggimellom er noe problem lenger.

 

du baserer sikkert din konklusjon på flertallet av UFO observasjoner, hvor de fleste er forklart som naturlige fenomener eller hoaxes. det er dog en andel av disse observasjonene som ikke kan forklares ved å skylde på alskens tøysete værfenomener. bare se på phoenix lights hendelsen for eksempel.

hvordan skal man forklare dette?

Se filmen hos Youtube

tusenvis av mennesker så disse lysene, og de som var nærmest kunne vitne om at det var et V formet skip og ikke separerte lys ( dermed kan man utelukke de fleste naturfenomener ).

 

og sealion, hvordan i helvete forklarer du bort alle folka som har stått fram og fortalt sannheten om UFO fenomenet?

 

edgar mitchell og gordon cooper er vel bare noen gamle tøysefanter som vil finne på et par siste sprell før de forlater denne verden? :)

Endret av IsaachElric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den andre filmen er jo så fake at den får meg til og spy. og den første filmen er ikke akuratt noe bedre. nei ingen av de fikk meg til og tro på UFOer fra andre planeter men siden UFO egentlig ingen ting med romvesener og gjøre. UFO - UnIdentefied Flying Object. men at militeret lager fly som ikke ligner på fly er langt mer sansynelig. Folk kan tro at det er Romvesener siden de har IQ som er like høy som alderen dies, som får dem til og tro det er rommvesener.

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

HURRA! En UFO-tråd! Endelig. Nå ble jeg glad. Visste det var noe jeg hadde glemt å lage en tråd til. Bra at du gjorde det!

 

For alt vi vet kan disse folkene som forteller om sine UFO-opplevelser ha blitt betalt for å si det de kommer opp med. Men jeg synes dette virker såpass spennende at jeg ikke vet hva jeg skal tro. Kommer til å følge denne tråden jevnlig for å se om andre kommer opp med noen teorier. :)

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...