Gå til innhold

UFO tråden: hvor alt omkring UFO fenomenet kan diskuteres


Anbefalte innlegg

HURRA! En UFO-tråd! Endelig. Nå ble jeg glad. Visste det var noe jeg hadde glemt å lage en tråd til. Bra at du gjorde det!

 

For alt vi vet kan disse folkene som forteller om sine UFO-opplevelser ha blitt betalt for å si det de kommer opp med. Men jeg synes dette virker såpass spennende at jeg ikke vet hva jeg skal tro. Kommer til å følge denne tråden jevnlig for å se om andre kommer opp med noen teorier. :)

og hvem i all verden skulle tjene på å betale folk for å finne på noe sånt?

 

de som står fram blir som regel rakka ned på og latterliggjort. de har ingenting å vinne.

 

fake video? mener du at noen har kledd seg ut som edgar mitchell for å ødelgge hans ry og holde på med fantestreker?

Se på de klippene av den "UFOen" de er klart datalaget.

eh ja? det er fordi de er simuleringer og ikke actual phootage. hadde trodd det var åpenbart.

 

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fake video? mener du at noen har kledd seg ut som edgar mitchell for å ødelgge hans ry og holde på med fantestreker?

Se på de klippene av den "UFOen" de er klart datalaget.

eh ja? det er fordi de er simuleringer og ikke actual phootage. hadde trodd det var åpenbart.

Ahaha, bra eid! Ja, det var ganske åpenbart, din tøs!

Lenke til kommentar
De som står fram blir som regel rakka ned på og latterliggjort. De har ingenting å vinne.

 

Nei, dette var jo bare en av mange teorier. Det finnes sikkert dem som er blitt betalt for å si slikt. Svært populære folk møter ikke nødvendigvis veggen selv om de får høre at de er "gale." Men som sagt: Har ikke valgt å tro på kun en teori; jeg er åpen for alt

 

Jeg vil helst at det skal være noe "overnaturlig" med det hele. Jeg skriver overnaturlig i hermetegn fordi at når alt kommer til alt er jo dette helt normalt, det er bare oss mennesker som ikke er så flink til å takle nye ting vi ikke finner noen forklaring på. Jeg er sikker på at 100 år frem i tid er UFO'er noe man snakker vidt og bredt om, bare at de ikke kalles UFO'er lenger, men noe annet. Kanskje UFO'er blir like vanlig å se som et fly i luften? Hvem vet? Synd jeg ikke kommer til å leve så lenge (eller hvem vet? Kanskje jeg faktisk gjør det?)

 

Hovedpoenget mitt er at vi her nede på jorden er ekstremt flinke til å lage et voldsomt nummer ut av ting så snart vi ser eller hører noe som vi mener er utenom det vanlige. Når vi treffer noen som har det vi kaller overnaturlige eller paranormale evner, blir vi satt kraftig ut, og vet ikke om vi skal tro på det vi ser/hører eller ikke. Men forskere mener å kunne bevise at man fra barnsben av har disse evnene. Det er bare det at om man ikke holder dem ved like, forsvinner dem. En annen teori er at enkelte bare er født slik, på samme måte som at noen er født med rødt hår, og andre ikke. (Bare et eksempel.)

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
og hvem i all verden skulle tjene på å betale folk for å finne på noe sånt?

 

de som står fram blir som regel rakka ned på og latterliggjort. de har ingenting å vinne.

Dude. Du aner ikke hvor helvetes vondt det er å få en alienprobe i ræva.

Snakker av erfaring, er faen meg en halv bil.

 

Edit: På tvers.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
fake video? mener du at noen har kledd seg ut som edgar mitchell for å ødelgge hans ry og holde på med fantestreker?

Se på de klippene av den "UFOen" de er klart datalaget.

eh ja? det er fordi de er simuleringer og ikke actual phootage. hadde trodd det var åpenbart.

Ahaha, bra eid! Ja, det var ganske åpenbart, din tøs!

Så hvor er den filmen han snakket om da ingen bilder eller en dritt så hvordan vet du at det som viser er det han snakker om ?

Lenke til kommentar
Og så ler de litt, og lar romskipene vugge fra side til side, før de farer av gårde slik at kroppene deres klaskes i romskipsveggene av akselereasjonen. Sånt liker de utenomjordiske godt, å bli klasket fra vegg til vegg inne i romskipene. Slike akselerasjoner hadde drept et menneske, selv om mennesket var fastspent og utstyrt med trykkdrakt, så hadde innvollene og hjernen blitt most. Men de utenomjordiske bare ler, og så blinker de litt med sine noenlys for å understreke hvor glade de er for endelig å ha sett Jorda de også.

 

(dette er skrevet som ironi)

Joda de bare ler de ... av den enkle grunn at de har utviklet noe slags antigravitasjonsgreie som gjør at de ikke merker noe som helst til akselerasjonen de normalt skulle være utsatt for.

Såkalte "umulige" akselerasjoner fra 0 til 30 000 kmt i løpet av noen få sekunder som det har kommet rapporter på er altså ikke så vanskelig for disse utenomjordiske.

 

Har lest litt stoff om dette (som jeg selvsagt ikke kan gå god for ) i diverse bøker og magasiner.

Der har de intervjuet personer som påstår å ha vært i kontakt med disse utenomjordiske.

 

Noen få har til og med fått være med disse romskipene ute i værdensrommet.

En tur ute i rommet til " et godt stykke utenfor " den ytterste planeten i dette solsystemet ble unnagjort i løpet av meget kort tid....

Endret av johome
Lenke til kommentar
Å dette tror du på?

Finnes mange folk som går på syre å ser de underligste ting:)

 

UFOer finnes men at det er grønne menn bak spakene er bare svada.

Hvorfor skulle de reise hele den lange veien bare for å observere oss?

De hadde nåkk tatt kontakt.

svar:

Si meg, hva er sannsynligheten for at av alle millioner av planeter som eksisterer i universet, så besøker disse flyvende tallerkene lille planten jorda?

hvorfor reiser forskere og andre interesserte langt inn i hjertet av amazonas kun for å observere en muligens truet dyreart?

 

om du fikk vite at det var en annen sivilisasjon på en annen planet, ville ikke du vært ganske interessert i å finne ut mer om folka? :)

du kan ikke sammenligne dette med en syretrip eller noe vanlig religiøst svada; her har vi tusenvis av observasjoner + hundrevis av vitnemål fra høyst kredible personer.

 

og hadde de tatt kontakt? hvordan tror du flertallet av menneskeheten hadde reagert tilbake på femtitallet om myndighetene hadde sagt noe sånt?

 

folk ser ut til å være av den oppfatning at det er så enkelt å kontakte en annen sivlisasjon at de små grønne mennene bare ville landet på plenen utenfor det hvite hus og sagt 'take me to your leader', så hadde alt gått helt fint.

Endret av IsaachElric
Lenke til kommentar

Oppskrift for å lage UFO-hysteri i ditt lokalsammfunn:

 

- Ta med deg en del silkepapir fra din lokale plantasjen-butikk

- Lag en stor "pose" ut av dette silkepapiret (pass på og holde vekten nede)

- Heng en bommullsdott som du har dynket i parafin, lampeolje, el. i en tynn ståltråd i åpningen av denne posen.

- Gå ut helst på en mørk og kald vinternatt og tenn på denne bommullsdotten (pass på og ikke tenne på silkepapiret)

- Slipp varmluftsballongen opp til værs og legg merke at hele ballongen lyser opp av flammen fra bommullsdotten.

- Les om UFOen i lokalavisa dagen etterpå.

 

page0_blog_entry53_3.jpg

 

Pass på og ikke slippe denne i et alt for tettbebygd strøk for og ikke brenne ned noen hus.

 

Denne fungerer best på en kald mørk vinternatt fordi kulden gjør at varmluftsballongen blir mer effektiv (større varmeforskjell utenfor/inni ballongen) og på en veldig mørk natt (helst uten måne) vil ikke folk på litt avstand se ballongen men bare et flakkende lyspungt som beveger seg over himmelen.

Dessuten er det mindre fare for at det starter en brann når det er snø på bakken.

For maks effekt kan flere ballonger slippes rett etterhverandre (da ser det ut som en stor UFO eller flere små UFOer).

 

Her er oppskriften til en slik varmluftsballong... kremt.. UFO.

http://www.caspar.no/tangenten/2003/varmluft.pdf

 

Dette har vært prøvd og har fungert flere ganger før.

Endret av flesvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

bare fordi det går an å hoaxe en UFO så betyr ikke dette at alle observasjoner er hoaxet.

 

folk baserer sin oppfattelse av UFO/ET hypotesen utifra de gærningene vi får se på tv; den stereotypiske, paranoide feitingen som bor hjemme hos mamma og prøver å spre budskapet om at aliens skal ta over jorda... det finnes mange av disse folka, og da er det selvfølgelig ikke lett å ta greia seriøst. tingen her er at vi har tonnevis med vitner, og da snakker vi ikke bare om et par rednecks nede i sørstatene, men faktisk om astronauter, NASA ansatte, CIA direktører og andre høyst kredible personer i toppstillinger både innenfor staten og i militæret.

 

om en velger å ignorere alle disse menneskene og stemple dem som enten løgnere eller loonatics, da tror jeg ikke man er skeptisk lenger, men heller jævlig fordomsfull.

Lenke til kommentar
Har dere sett Da Disclosure Project?

Det er ikke fritt. :whistle: Det er nemlig en egen tråd om "avsløringsprosjektet" på forumet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=768264

 

Vårt inntrykk er at de ikke har avslørt noe som helst. De sier at de har "beviser", men selv på hjemmesidene deres finnes det ikke et eneste bevis, kun udokumenterte påstander og atter udokumenterte påstander.

Lenke til kommentar
Har dere sett Da Disclosure Project?

Det er ikke fritt. :whistle: Det er nemlig en egen tråd om "avsløringsprosjektet" på forumet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=768264

 

Vårt inntrykk er at de ikke har avslørt noe som helst. De sier at de har "beviser", men selv på hjemmesidene deres finnes det ikke et eneste bevis, kun udokumenterte påstander og atter udokumenterte påstander.

hva slags bevis forlanger du å se?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...