Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324
Ja , når folk er blitt så gamle (90+) så har de en vane for det , ja.

 

"Clint Eastwood, fks. har jeg alltid funnet svært stødig, at man alltid kan regne med at filmene hans er rett, frem, nøkternt fortalt, men det er samtidig denne kvaliteten (for min del) som hindrer ham å nå 'toppen', det er for trygt, traust og forutsigbart"

 

Det samme kan man vel si om John Glens Bondfilmer men kanskje det var billigere for Cubby med en fast regissør

 

Clinter'n kanskje :D Kommer ikke på en dårlig film av han. Ser fram til The Mule, ser bra ut.

Pink Cadillac , Paint your wagon , Dirty Harry Enforcer og Death Pool....sikkert fler enn disse som er mindre gode , og.

 

Bruce Lee er jo også en filmskaper (Way of Dragon og Game of Death....han har nok mye av æren for FoF og Enter også , Clouse var jo ikke akkurat verdens beste regissør)

 

 

 

Når vi først er inne på dette med rase, hva er det med Netflix og svarte menn med hvite damer? Slike par har forekommet i de fire-fem siste produksjonene jeg har sett derfra. Er det fetisjen deres eller noe?

 

Eksempler: Haunting of Hill House, den nye Sabrina-serien og Stranger Things.

Miranda hadde jo en svart type på Sex and the City , det er jo mange år siden den serien gikk av lufta nå.....

 

Så en dokufilm om Sad Hill kirkegård , der sa de at Leone blir oversett mht ita regissører : "han har jo ikke lagd en ita film !"

 

 

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja , når folk er blitt så gamle (90+) så har de en vane for det , ja.

 

"Clint Eastwood, fks. har jeg alltid funnet svært stødig, at man alltid kan regne med at filmene hans er rett, frem, nøkternt fortalt, men det er samtidig denne kvaliteten (for min del) som hindrer ham å nå 'toppen', det er for trygt, traust og forutsigbart"

 

Det samme kan man vel si om John Glens Bondfilmer men kanskje det var billigere for Cubby med en fast regissør

 

Ja, det kan man sikkert.

Jeg synes i det hele tatt Moore var en ganske middelmådig Bond.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skidegodt. Eller det er det kanskje ikke, men jeg er glad jeg tok meg tid til å se danske versjonene. Ble overrasket over hvor tett opp til de norske de ligger. Mye av jobben til Knut Bohwim og co. var gjort allerede, selv om jeg synes regien er hakket bedre i den norske - skulle kanskje bare mangle, i og med man jobbet med ferdig materiale. Spesielt de senere danske filmene blir noe repetive mtp hvor mange ganger de kjører "Egon blir kidnappet"-plottet, og selv om de norske versjonene også fikk idetørke etterhvert så merkes det enda mer i de danske.

Lenke til kommentar

Jeg forguder den orginale Jumanji og var meget skeptisk til Jumanji: Welcome to the Jungle, men til min store overraskelse var den veldig fet. Den byr ikke på noe nytt, og den kommer ikke til å gjøre deg til et smartere eller bedre menneske, men den var, til tross for sine feil og svakheter (grusom CGI EWWWW!!!!!) veldig, veldig morsom og underholdende.

Endret av """
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...