Gå til innhold

Hva ville du gjort med 341 285 000 kroner?


Sydvest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Man kan ikke ta med seg penga når man dør så like godt brukt alt og gitt en god del til charity.

 

Investert i tegneserier :

 

Detective #27

TMNT #1

Action Comics #1

Første Spider Man/Hulk/FF/X-men

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

https://m.sportskeeda.com/wwe/cm-punk-net-worth-salary

 

8 mill US er jo ikke småpenger men langt fra 350 mill nok.....

 

"According to his contract in 2015, Punk could have been paid another 1.3 Million, $1.8 million in 2016 and around 2 million dollars in 2017, but he decided to cut his ties with the company after the 2014 royal rumble match.

 

Punk was in a legal battle with the WWE throughout 2014, as he was fired by the company on his wedding day.

 

WWE withheld Punk’s royalties, Punk lawyered up and won not only against WWE but also against 2K who advertised C M Punk for their WWE 2K15 video game even after he left the company.

 

“Thanks for the big fat check” – C M Punk to 2K sports on Colt Cabana’s Podcast.

 

WWE played dirty after the incident removing Punk’s merchandise from their WWEshop.com and returned ‘C M Junk’ whenever one searched for ‘C M Punk’!!

 

Also during his career, he was out of WWE studio movies and was rejected to bring in outside sponsors for wrestlers. C M Punk termed his wrestling career as a failure, as he didn’t Main event a Wrestlemania, but truth be told, he was a misfit in WWE as they both had a different vision for the wrestling business"

 

Fyken på bryllupsdagen attpåtil :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Først hadde jeg dratt til Tyskland med fattern og henta to versting BMWer, eller kanskje en Porsche til meg og en BMW til han.

Så hadde jeg kjøpt et nytt hus til gamlingene.

Gitt bort noen millioner til hver av mine søskens barn, de skal øremerkes utdannelse og reise.

Mine søsken skulle også fått litt.

Kjøpt et hus eller to et varmt sted, åpent for alle i familien.

Kjøpt en ny seilbåt til brodern.

Kjøpt en Dragonfly trimaran til meg selv.

Investert i kunst.

Fiksa meg en bolig forholdsvis sentralt til Oslo, men likevel skjermet for naboer. Kjøpt meg en hytte på fjellet og en hytte ved sjøen.

Tatt flysertifikat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Kanskje gitt noen kroner til John Cleese , han ble jo flådd av kjerringa :p

 

Hulk Hogan : I dont need your money brother cuz I gave gawker the leg drop , jack !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Satt veldig mye på fond, gitt bort en del til familie slik at de kan kvitte seg med gjeld. Sagt i fra til dem at jeg har vunnet penger, og at alle får en lik sum, slik at det ikke blir urettferdig. Jeg ville fortsette å jobbe en stund til, og kanskje byttet jobb etterhvert, til noe som er givende og gir meg glede. Jeg ville reist mye, festet mye, og oppgradert veldig mange ting i livet. Byttet bil, PC, mobil, klær, hus kanskje. Men å velte meg i luksus ville jeg ikke gjort, og ser heller ingen glede med det. Jeg tror ikke at å pensjonere seg og lever av pengene og bare nyte livet ville gjort meg godt, så jeg ville holdt meg aktiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...