Gå til innhold

Dells nye spill-bærbar avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg forstått det riktig at det vil være mulig å velge utseende på denne? (som på Inspiron 1720)

 

Jeg har kikket litt på Inspiron 1720 og synest den ser bra ut, men er ikke helt slik jeg ønsker. Jeg har sett at 4GB(2x2GB) minne er svært dyrt hos Dell, er det noen som vet hvorfor?

 

Jeg håper det blir HDMI på denne.

 

Og så vil HD DVD-/BluRay spillere og/eller brennere til OK priser vært en god idé.

 

Til opplysning lurer jeg på Core 2 Duo 2,2 GHz, 2GB/4GB RAM, 250GB HDD, GeForce 8700M(om den ikke er for dyr), skjerm med 1920x1200-oppløsning osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Oi...den var seriøst stygg!

9246982[/snapback]

 

Har jeg forstått det riktig at det vil være mulig å velge utseende på denne? (som på Inspiron 1720)

9246846[/snapback]

Vi krysser fingrene og håper at efikkan har forstått det riktig.

Lenke til kommentar
Det har vært heftige diskusjoner på andre nettsider om 8700 er bedre eller dårligere enn 7950GTX (for bærbare). Det kunne vært interessant om noen hadde testet de skjermkortene mot hverandre, med ellers forholdsvis like spesifikasjoner.

9247060[/snapback]

Du har 2 kort for stasjonære maskiner med omtrent identiske spesifikasjoner som 7950gtx go og 8700m gt, nemlig 7950gt og 8600 gt for desktop. I spill har ofte 7950gt dobbelt så god ytelse som 8600gt, så jeg syens dette er veldig skuffende av dell. Håper virkelig 8800go dukker opp snart.

Lenke til kommentar
Jeg har sett at 4GB(2x2GB) minne er svært dyrt hos Dell, er det noen som vet hvorfor?

9246846[/snapback]

Det her de drar inn en del kronasje med god margin - ekstrautstyret :) Det har vel blitt litt bedre, men det lønner seg gjerne å kjøpe disk og i hvertfall RAM andre steder om man skal plusse på ekstra i forhold til basismodellen.

 

Tror de groveste tilfellene jeg har sett kunne man få minst dobbelt med RAM andre steder i stede for å "oppgradere" via Dell...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...