Gå til innhold

Spill Red Orchestra gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spill som DoD:S kan gå og legge seg. RO er utrolig bra, og anbefales på det varmeste. Det eneste problemet med spillet er et problem som ikke har noe med spillet å gjøre i det hele tatt: Det har et alt for lite community!

Endelig får RO også en slags "free weekend", så folk en gang for alle kan få prøve dette spillet, og finne ut hvor uendelig mye bedre det er enn stort sett alle andre WW2-FPS der ute. Nå håper jeg virkelig mange laster ned og prøver dette flotte spillet, så det kanskje endelig får den oppmerksomhet det fortjener. :yes:

Lenke til kommentar
Første minuttene med spillet blir du sikkert ikke imponert men gi det litt tid. Det er faktisk jævlig bra men det som er så hat er at norske servere står som regel tomme >_<

6567635[/snapback]

 

Hear, hear! Det er veldig viktig at folk lar spillet synke inn, ikke bare ta det for et nytt CoD eller noe slik. Det er realistisk, og det har en god del flere kontroller enn de fleste andre FPS-spill, og dermed kan det bli litt irriterende når man ikke kan det i begynnelsen. Jeg har ikke opplevd dette, da en fyr i BF2-klanen min har sin egen klan i RO, og kan veldig mye om spillet (ahn lærte meg alt som var å lære), men mange har problemer, spesielt de som starter for seg selv. Spillet trenger sårt en treningsmodus hvor man faktisk går fra å være grønn til grom, ikke bare slike hint-beskjeder og den dårlige singleplayer-modusen som det har nå.

 

Jeg gleder meg uansett til gratisperioden. Gleder meg til å se hvordan folk reagerer på spillet. Noe jeg gleder meg enda mer til, er selvsagt det at det kommer en oppdatering i kveld! :w00t:

Lenke til kommentar
Arg...akkurat når eg er på ferie, får kanskje prøvd det likevel, me får sjå. Det virker som eit bra spel, einaste eg har høyrt som er negativt er antal spelarar, merkeleg at det skal være så få på eit bra spel?

6569107[/snapback]

 

Markedsføring, min gode mann. RO har hatt lite av det. Dessuten handler det om krigen mellom russerne og tyskerne, noe som umiddelbart gjør spillet ganske uniteressant for mange (idiotisk nok). I tillegg har det alltid vært et slags valg mellom RO og DoD:S. Få skaffer begge to. DoD:S har jo hatt to gratishelger som viser hvor bra et spill det er (for edet er jo bra), og siden de har prøvd DoD:S men ikke RO, og samtidig synes DoD:S var knallbra, er valget enkelt. Mange tør ikke prøve seg på RO, nettopp fordi det er realistisk, og da frykter de at underholdningsfaktoren faller bort - noe den selvsagt ikke gjør i dette tilfellet.

 

RO over DoD:S anyday, sier nå jeg. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Arg...akkurat når eg er på ferie, får kanskje prøvd det likevel, me får sjå. Det virker som eit bra spel, einaste eg har høyrt som er negativt er antal spelarar, merkeleg at det skal være så få på eit bra spel?

6569107[/snapback]

 

RO over DoD:S anyday, sier nå jeg. :)

6569339[/snapback]

 

Ja, takk begge deler sier nå jeg..

Men disse to spillene kan uansett ikke sammenlignest på noen som helst måte! De er vidt forskjellige, men veldig gode på forskjellge områder.

 

Til de som enda ikke har kjøpt RO:O! Test det og deretter kjøp det :thumbup:

Lenke til kommentar

ja må si at RO var den beste overaskelsen jeg har hatt på spillfornten på LENGE!!!!!!!!

 

alt føles veldig realistisk ut.

hadde et brett der det var en vinter skog. og russerne dytter oss(tyskerne) bakover og jo lengre russerne kommer jo lengre bak begynner vi så det blir på en måte flere slag marker.

dette var bare 3 gang jeg prøve(fikk kjøpt det i dag)

jeg fikk ofte bare drept 1 eller ingen før jeg selv ble drept. men plutselig fant jeg en stokk å gjemme meg bak. og fikk drept 5 på rad før jeg døde da ble jeg veldig stolt.

eller da jeg skulle over en bro og sporlysene flyr rundt meg.

 

ah herlig spill. selv om russerne er kjedelige

Lenke til kommentar

Det lave antallet kan også skyldes at enkelte spillere rett og slett er for utålmodige til å sette seg inn i spillet, og derfor går over til andre, enklere alternativer.

 

Uansett så anbefaler jeg at alle og enhver benytter seg av denne gratisperioden, som forhåpentligvis vil gi mersmak :)

Lenke til kommentar
ja må si at RO var den beste overaskelsen jeg har hatt på spillfornten på LENGE!!!!

 

alt føles veldig realistisk ut.

hadde et brett der det var en vinter skog. og russerne dytter oss(tyskerne) bakover og jo lengre russerne kommer jo lengre bak begynner vi så det blir på en måte flere slag marker.

dette var bare 3 gang jeg prøve(fikk kjøpt det i dag)

jeg fikk ofte bare drept 1 eller ingen før jeg selv ble drept. men plutselig fant jeg en stokk å gjemme meg bak. og fikk drept 5 på rad før jeg døde da ble jeg veldig stolt.

eller da jeg skulle over en bro og sporlysene flyr rundt meg.

 

ah herlig spill. selv om russerne er kjedelige

6569505[/snapback]

 

Det er faktisk så herlig! Deilig lyd hjelper MYE på feelingen her altså! Så mp man nesten elske riste-effkten på skjermen når kuler/graneter flyr rundt en :wee:

Lenke til kommentar

Litt av problemet med RO er faktisk at det prøver å være realistisk. (Noe det føles, uten at jeg har vært i krig) Realisme og store salgstall hører sjelden sammen.

 

Jeg er sikker på at noe så enkelt som manglende siktekryss skremmer mange, trist nok.

 

Men for et spill! Følelsen av klaustrofobi når man plutselig er alene finner man ikke igjen i andre spill, IMO.

Lenke til kommentar
ja må si at RO var den beste overaskelsen jeg har hatt på spillfornten på LENGE!!

 

alt føles veldig realistisk ut.

hadde et brett der det var en vinter skog. og russerne dytter oss(tyskerne) bakover og jo lengre russerne kommer jo lengre bak begynner vi så det blir på en måte flere slag marker.

dette var bare 3 gang jeg prøve(fikk kjøpt det i dag)

jeg fikk ofte bare drept 1 eller ingen før jeg selv ble drept. men plutselig fant jeg en stokk å gjemme meg bak. og fikk drept 5 på rad før jeg døde da ble jeg veldig stolt.

eller da jeg skulle over en bro og sporlysene flyr rundt meg.

 

ah herlig spill. selv om russerne er kjedelige

6569505[/snapback]

 

Det er faktisk så herlig! Deilig lyd hjelper MYE på feelingen her altså! Så mp man nesten elske riste-effkten på skjermen når kuler/graneter flyr rundt en :wee:

6569549[/snapback]

 

ja sånn er det faktisk i virkligheten, trykke fra skudd er en ting ingen andre spill har simulert så bra

Lenke til kommentar

har kjøpt dette siden noen kompiser sa at det var bra...

 

ble skuffet.

grafikken er kjedelig men fungerer, og når man er vant til klassikere som call of duty og United offensive(exp pack til cod1) så blir dette litt labert, greit det beste i hele spillet er panser delen, men det er og alt.

 

infanteridelen er treg og kjedelig, jeg foretrekker call of duty hvilken som helst dag fremfor Red Orchestra.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...