Gå til innhold

Spill Red Orchestra gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det lave antallet kan også skyldes at enkelte spillere rett og slett er for utålmodige til å sette seg inn i spillet, og derfor går over til andre, enklere alternativer.

 

Uansett så anbefaler jeg at alle og enhver benytter seg av denne gratisperioden, som forhåpentligvis vil gi mersmak :)

6569515[/snapback]

 

Hehe, du har visst temmelig rett:

 

har kjøpt dette siden noen kompiser sa at det var bra...

 

ble skuffet.

grafikken er kjedelig men fungerer, og når man er vant til klassikere som call of duty og United offensive(exp pack til cod1) så blir dette litt labert, greit det beste i hele spillet er panser delen, men det er og alt.

 

infanteridelen er treg og kjedelig, jeg foretrekker call of duty hvilken som helst dag fremfor Red Orchestra.

6571128[/snapback]

 

 

EDIT:

Men disse to spillene kan uansett ikke sammenlignest på noen som helst måte! De er vidt forskjellige, men veldig gode på forskjellge områder.

6569432[/snapback]

 

Jeg har ikke sagt de kan sammenlignes når det kommer til gameplay. Det jeg sier er at mange desverre tenker slik at de kun skaffer ENTEN Red Orchestra ELLER DoD:S. Med andre ord er det mange som mistolker hvilket spill RO er.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ble litt for mye sniking, lusking og camping for min del. Realistisk ja, men særlig morro nei.

Kanskje det blir bedre dersom man bruker flere timer på å sette seg inn i det, men det ser jeg ingen grunn til å gjøre egentlig. :shrug:

Fikk på følelsen at dette var et spill for veldig spesielt interesserte.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Flott med tilbod som dette. Kunne tenkt meg å prøve spelet, men tilbodet gjeld sjølvsagt den tida eg er på ferie. Får håpe dei kjem tilbake med dette tilbodet seinare.

6567382[/snapback]

 

 

Det ville forundre meg om de ikke gjentar dette senere i høst. Jeg vil tro at det er mange som ikke kan spille denne uka, det gjelder ihvertfall meg. :(

 

Men jeg elsker spillet, og vil anbefale det til alle som har likt spill som Operation Flashpoint, Americas Army, Vietcong, eller Hidden & dangerous

Lenke til kommentar
Flottings! Endelig kan jeg se om dette er noe for meg. Syntes tidligere det var rart de ikke hadde "free weekend" med RO som med DoD:S.

6570137[/snapback]

 

 

De har nok ventet på å slippe siste patch, så de fikk vekk de siste viktige irritasjonsmomentene fra spillet.

Lenke til kommentar

oh kom fra det kule spillet, var russer og skulle passe på et postkontor.

kontoret er fullt av russere, de fleste med rifler men 2 med MG'r

 

 

2 halftraks med tyskkere kommer opp. alle åpner ild. ah det var gøy. gang på gang stoppet vi de onde nazi tyskerne fra å ta over mother russias post office.

Lenke til kommentar
Ble litt for mye sniking, lusking og  camping for min del. Realistisk ja, men særlig morro nei.

Kanskje det blir bedre dersom man bruker flere timer på å sette seg inn i det, men det ser jeg ingen grunn til å gjøre egentlig. :shrug:

Fikk på følelsen at dette var et spill for veldig spesielt interesserte.

6572186[/snapback]

 

Igjen må jeg referere til Farnoy's innlegg. Du har tydeligvis ikke spilt dette spillet nok. "Sniking, lusking og camping" har jeg sjelden opplevd. Jeg elsker å ta med meg et knippe kompiser og storme over slettene (helst på en av flankene, så blir man ikke like mye MG-mat), så tar vi på mirakuløst vis ut et høyt overtalls tyskerne som sitter og feiger med MG i skyttergravene. Etterpå stikker vi oss vei mot den første forsvarslinja nede i gravene, og får tatt over den. Så fortsetter vi mot neste mål mens artilleriet svir ørene av oss...

 

Det er en utrolig følelse jeg får når jeg og bare et fåtall andre spillere på hele laget har all ære for at laget klarer å komme seg fremover. Deilige saker. :)

 

Dere bør prøve å laste ned noen custom-maps også, det finnes mange utrolig gode av dem også, f.eks Snowy Forest.

Basovka er det brettet jeg beskrev over, her. Skyttergraver, flanking, storming, åpne sletter... Der har du Basovka. :thumbup:

Lenke til kommentar

snowy forest er drit bra. ble rene middelalder slag alle bruke stocken og bajonetten.

 

elsker å ta counter offencive. etter vi haddde forsvart postkontoret do 7 av oss ut. får å ta de resterende tyskeren vi holdt hodene nede, alle med rifler 3-4 skøyt og 3-4 gikk frem vi tok vel noe som 12 tyskere på de måten. og vi vant.

 

elsker riflene i dette spillet. etter bare noen spill greier jeg å treffe pixler fra lang avstand

Lenke til kommentar
Dere bør prøve å laste ned noen custom-maps også, det finnes mange utrolig gode av dem også, f.eks Snowy Forest.

 

Her må jeg få skyte inn at man trenger stort sett ikke å gjøre dette manuelt, i motsetning til Dice sine crappy metoder for dette.

 

Hvis man prøver å gå inn på en server som kjører et map en ikke har, så blir brettet automatisk lastet ned for deg. :) Dette skjer med høy hastighet via eksterne lagringsservere, slik at ikke spillserverene blir belastet av dette.

 

(Dette er standard teknologi for spills om blir drevet av Unreal Engine 2 og høyere)

Lenke til kommentar

Ja det er helt utrolig. Om det har noe med spillet eller serverne å gjøre, har jeg ikke peiling, men map-nedlasting in-game er helt utrolig! Jeg laster ned brett som tar rundt 10MB, og de lastes ned for full hastighet!

 

PsychoDevil: du må kanskje være litt tålmodig ja, men ikke vær redd for at hele spillet handler om å sitte i timevis i dekning, og omtrent aldri se fienden. Rambo-inspirerte oppgjør har vi massevis av. :)

 

EDIT: Nå har folka bak spillet lansert to treningsvideoer, en for infanteri, og en for kjøretøy. Disse videoene er et must for alle som har tenkt seg ut på slagmarken i begynnelsen av August. Da vil dere være mye mer forberedt. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
rart i hele dag når jeg har spillt syns jeg at jeg dreper så få og dør så mye, men når jeg sjekker scoren har jeg ligget på første plass på mitt lag 3 ganger og første plass total 2 ganger.

6579008[/snapback]

 

1 kill = 1 Poeng

1 Flagcap = 10 poeng

 

Handler ikke alltid om å vere den voldligeste vet du :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...