Gå til innhold

Spill Red Orchestra gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rart i hele dag når jeg har spillt syns jeg at jeg dreper så få og dør så mye, men når jeg sjekker scoren har jeg ligget på første plass på mitt lag 3 ganger og første plass total 2 ganger.

6579008[/snapback]

 

1 kill = 1 Poeng

1 Flagcap = 10 poeng

 

Handler ikke alltid om å vere den voldligeste vet du :p

6579046[/snapback]

 

det virker som jeg har skapt for dette spillet. etter 3 dager med spilling har jeg virkelig fått kontroll på sakende, med G43 drepte jeg 13 stykker på et liv. skikkelig action helt. er fremdeles litt treig på avtrekkeren da det er vansklig å se forkjell på folk og jeg har en tedens til å ikke skyte før jeg er sikker, og da har jeg død ofte

Lenke til kommentar
rart i hele dag når jeg har spillt syns jeg at jeg dreper så få og dør så mye, men når jeg sjekker scoren har jeg ligget på første plass på mitt lag 3 ganger og første plass total 2 ganger.

6579008[/snapback]

 

1 kill = 1 Poeng

1 Flagcap = 10 poeng

 

Handler ikke alltid om å vere den voldligeste vet du :p

6579046[/snapback]

 

det virker som jeg har skapt for dette spillet. etter 3 dager med spilling har jeg virkelig fått kontroll på sakende, med G43 drepte jeg 13 stykker på et liv. skikkelig action helt. er fremdeles litt treig på avtrekkeren da det er vansklig å se forkjell på folk og jeg har en tedens til å ikke skyte før jeg er sikker, og da har jeg død ofte

6580108[/snapback]

 

Tro det eller ei, du venner deg faktisk til det. Jeg syntes det var frustrerende hvor "like" de to lagene var på avstand da jeg først begynte å spille RO, men etter hvert som man spiller det mer, ser man på en måte forskjell. Fargen er ikke helt lik, men det er noe... kanskje noe med formen, som gjør at man ser forskjellen lettere. Det at man også får bedre retningssans etter hvert som man spiller spillet mer, hjelper også. Man skjønner f.eks. at det er liten sannsynlighet for at en russer kommer fra German HQ.

 

Noe jeg må legge til som jeg ikke liker med RO, er at etter den nye patchen kom, har de byttet ut de originale navnene til soldatklassene, til engelske navn ("Scütze" heter nå "rifleman"). En bagatell, egentlig, og jeg skjønner hvorfor de har gjort det (slik at nybegynnerne lettere skal forstå), men jeg synes det var temmelig unødvendig.

 

EDIT: Noen skrivefeil. Har man vært på fest, og gjerne også drukket litt, er det litt vanskelig å skrive heeelt riktig. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

det var en gang jeg så 4 tyskere løpe inn i en byging får å flanke så jeg bare følte etter dem, den første fikk smake bajonett i ryggen.

 

så kommer jeg til et rom der de 3 andre er alle med ryggen til, skøyt han første, de var opptatt med å skyte ut av døra på russerne som var der. så de merket ikke en gang at han ble skutt, skyter han andre, og da merker han siste det og snur seg, skal til å trekke opp våpenet, men jeg har hatt han i sikte i over 1 sekund nå og skyter han. da strømmer russerne gjennom døra og jeg er den store helten.

Lenke til kommentar

Når gratisperioden starter, kan vi jo si at vi først og fremst fyller opp Redorchestra.no sin server (IP: 81.166.125.38:7757). Den er norsk, har alle offisielle maps (+ en god bunke kvalitetsmaps laget av community - som SnowyForest), og har veldig god ping.

 

Dessuten har RO et fint buddy-system, som du finner under "Multiplayer" og "Buddies". Det er lett å bruke, bare trykk venstre musetast i kolonnen til venstre, velg "add a buddy", og skriv inn navnet på fyren du vil legge til. Hvis det er noen som har det navnet du har skrevet inn, finner du han uansett hvilken server han er på.

Dessuten kan du finne hele klaner ved å skrive inn klan-taggen deres og etterpå et *-tegn. Min BF2-klan bruker tag i RO, bare på formalitet, så om noen legger til "-CN-*" (uten hermetegn), vil du finne alle spillere som har CN-taggen foran nicket sitt. Det er et veldig simpelt og velfungerende system. :)

 

Derfor kan vi jo alltids skrive inn vårt navn i denne tråden når gratisperioden starter, så vi kan legge til hverandre i buddy-systemet og enklere kan finne ut hvilken server folk spiller på.

 

PS: Endrer du navn i RO, vil ikke folk finne deg under ditt forrige navn i Buddy-systemet. Da må de legge deg til under det nye navnet ditt, da det går etter in-game navn, og ikke Steam-konto-navn eller noe slik.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

På den norske Redorchestra-siden (Redorchestra.no) finner dere forresten en veldig fin film som viser litt gameplay fra spillet (direktelink for nedlasting).

 

Dessuten minner jeg igjen om at det er ganske lurt at dere som har lyst til å prøve ut spillet i gratisperioden, sjekker ut treningsvideoene som jeg linket til tidligere i tråden (og som kan finnes på www.Redorchestragame.com). Da vil dere være mye bedre forberedt, og slipper å mase på spillets stamgjester (dog det finnes få smacktards i RO, og de aller fleste er mer enn villige til å hjelpe :) ).

Lenke til kommentar
hvilke servere henger du på Hr. Jenssen?

 

selv liker jeg wild bunch

6594709[/snapback]

 

Jeg er vel egentlig på alle servere med god ping og et map jeg liker. Jeg kan alltids prøve Wild Bunch serveren en gang, om jeg finner den, men stort sett er jeg som sagt oftest på de serverne med lav ping. Noen servere kjører også splitter nye custom maps, og da er det ofte jeg hiver meg inn på dem, uavhengig pingen. :)

Lenke til kommentar
hvilke servere henger du på Hr. Jenssen?

 

selv liker jeg wild bunch

6594709[/snapback]

 

Jeg er vel egentlig på alle servere med god ping og et map jeg liker. Jeg kan alltids prøve Wild Bunch serveren en gang, om jeg finner den, men stort sett er jeg som sagt oftest på de serverne med lav ping. Noen servere kjører også splitter nye custom maps, og da er det ofte jeg hiver meg inn på dem, uavhengig pingen. :)

6596299[/snapback]

 

jeg spiller også på de fleste servere med god ping. hvis de er 32 player da. syns slagene blir så små vis ikke mange er med.

 

wild bunch ligger jeg på ca. 60ping

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...