Gå til innhold

Spill Red Orchestra gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med hva? Ingen key? Hvordan installere?

6597230[/snapback]

 

når den er preloada er den installert, alt du behøver å gjøre da er å vente til i mårra(kl, når foresten?) og de restarter du steam, og klikker på RO ikonet, og den låser opp spillet da er det klart til å spille

6597565[/snapback]

Kan man preloade alt nå?

Lenke til kommentar

Mala, det er ikke det han mener. Han mener preload-serveren. Jeg har ikke svar på dette.

 

*Sukk*, det merkes at det har kommet mange nye (ofte uvelkomne) folk til RO. Smacktarding har gått fra 0.1 til 100. Når vi vinner runder kommer det stadig meldinger som "pwnpwn n000bs". Teamkilling med vilje er visst hysterisk morsomt for noen. Det eneste de gjør er å løpe rundt i spawn og stikke ned andre med bajonettene.

Uheldig teamkilling er også gått opp i hundre. Folk har tydeligvis ikke en minste anelse om hvordan folkene på de forskjellige lagene ser ut. De skyter på alt de ser til enhver tid. De har ikke peiling på kontrollene. I stedet for å sjekke ut treningsvideoene eller sjekke i options i spillet, spør de huller i ørene på stamspillerne. Selvsagt skal de hjelpes, men altså... Det må da vel gå an å stå bittelitt på egne bein?

 

Jeg gleder meg til om 2-3-4 dager, da forhåpentligvis alle idiotene og smacktardene har gått tilbake til CS. Da kan jeg atter en gang få nyte RO igjen. Slik som det er nå, kjenner jeg bare på meg at jeg ikke takler det. Grå hår vokser ut på knollen min i ett sett. :no:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...