Gå til innhold

Vi går over til nytt publiseringssystem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at det er en del bugs, bl.a. i IE. Jeg har satt opp systemet slik at det fungerer i Opera, men skal bruke litt tid på å få skikk på tingene.

Det nye designet er ikke langt unna, derfor gidder jeg ikke å bruke masse tid på å perfeksjonere noe som vil bli byttet ut om kort tid. Da ser jeg heller matnytte i å få det hele til å fungere "greit nok", så kan vi heller få alt 100% i orden når nytt design skal på plass.

Lenke til kommentar
Ser at det er en del bugs, bl.a. i IE. Jeg har satt opp systemet slik at det fungerer i Opera, men skal bruke litt tid på å få skikk på tingene.

 

:hmm: JA det fungerer ganske glatt i Opera... Etter det jeg har observert!

 

Hvordan ta screen shot i Windows:

  • Når du skal ta bilde trykker du på > PRT SCR / SYSRQ < tasten (øverst mot høyre)
  • Hold > Alt < tasten inne samtidig for å kun ta bilde av den aktuelle dialogboksen eller program vinduet
  • Deretter åpner du ditt favoritt bildebehandlings program eksempel Paint (Trykk > WINTAST < + > R < , dette åpner Kjør/Run dialogboksen. Her skriver du MSPAINT eller PBRUSH
  • Velg menyen "Rediger" og videre "Lim inn" , alternativt trykk > Ctrl < + > V <
  • Da skulle bildet dukke opp og du kan beskjere og tilpasse.
  • Til internett bruk vil jeg anbefalle å lagre bilde i et annet format en .bmp . Jeg vet at det fungerer men det tar stoooor plass

Dette er generellt nyttig å kunne :thumbup:

 

Håper ikke side administrasjonen i Overklokking.no blir bombadert med tips :whistle: Så de mister sin nattesøvn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...