Gå til innhold

Nå har Norge verdens nest raskeste Internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

21 mbit høres ikke ut som rask internett? heller ikke 70 mbit, man skal opp mot 40 gigabit før det kan kalles for rask.

Jeg har hatt 100 mbit og syns det var helt bortkastet å betale ekstra for.

Veldig mange sider og plasser man ikke fikk i nærheten av noe utbytte av den ekstra hastigheten og da blir det litt meningsløst, hvertfall med kun 1 bruker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

21 mbit høres ikke ut som rask internett? heller ikke 70 mbit, man skal opp mot 40 gigabit før det kan kalles for rask.

 

Jeg har alltid hatt en "need for speed" når det kommer til raskere internett. Men etter jeg fikk 100/30 linje fra Canal Digital ble behovet plutselig helt borte. Nå føler jeg aldri at "Linja mi er så treg!".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg bor i Bergen, 4 min. med buss til sentrum. Gjennomsnittlig hastighet ligger på 0,7–2 Mb/s. :/

 

Snakker du om 0.7-2 Mbit/s? Det vil si nedlastingshastighet på mellom 100KB/s or 250KB/s. Isåfall vil jeg gjerne vite hvor du bor for å unngå å flytte til den delen av Bergen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes Telenor og Netcom kunne ha kommet med 4G uten kvote for oss som ikke bor midt i storbyene. Er et rent mareritt å laste ned større spill med linja jeg har. Måtte bruke mobilen for å laste ned Overwatch, ellers måtte jeg ha ventet til høsten med å spille det :p

Endret av TheKims
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...