Gå til innhold

Derfor kommer Snapchat trolig aldri til Windows Phone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kan man forvente seg når at han som er CEO i Snapchat er helt klin kokos.

 

Klassikeren i slike saker at han Huyn nesten garantert har fått penger fra Snapchat for å ta trekke tilbake appen. At dette har med sikkerhet å gjøre er dagens bullshit. Sikkerheten til Snapchat er sikkert på ett lavmål uansett så dette er som å pisse i havet og klage på havstigning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Om MS hadde fått lov hadde de nok laget egen app med én gang. De er så desperate at de kaster penger etter utviklere som vil lage Windows Phone-apps.

 

Funker bra det. Jeg har allerede brukt mere penger på Windows Store på min Windows 10 PC enn på min Android telefon og Ipad tilsammen.

Samme her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+152

helt spesiell case.

 

Snapchat er verdsatt med tanke på brukere, og i dette tilfellet så vil de ikke ha x antall millioner ekstra brukere på verdensbasis.

 

Normalt sett ville enhver forretningsmann gjort dette, men nei da.. Jeg skulle gjerne hatt Snapchat på 950XL telefonen min, men det blir lettere å glemme det når Snapchat er SÅ på viddene som de faktisk er.

 

Gleder meg til Kiwi nekter folk med Tesla biler å handle hos de.. :) (for å sette det på spissen).

 

Ja, å bruke tid og ressurser på å utvikle en versjon av appen sin for en platform man ikke ønsker å støtte kan selvsagt sammenlignes med å hindre folk fra å parkere en bil!

Lenke til kommentar

Hva har MS gjort i dette tilfellet? Kanskje på tide å ta frem fredspipa og dekke utviklingskostnadene for egen app til WP? Snapchat er nok dealbreaker for mange, spesielt yngre generasjoner - og da bør det være win-win for begge parter. 

 

De har forhandlet med SnapChat og tilbudt dem å utvikle appen selv slik at det ikke blir noen kostnader for dem. Snapchat er rett og slett ikke interessert i å la de med Windows Phone bruke Snapchat. Det er en tåpelig situasjon som dessverre skader platformen. Jeg trives selv godt med min Nokia Lumia 1020, men jeg jeg vil sjeldent anbefale Windowstelefoner på grunn av mangel på Snapchat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Gleder meg til Kiwi nekter folk med Tesla biler å handle hos de.. :) (for å sette det på spissen).

 

Ja, å bruke tid og ressurser på å utvikle en versjon av appen sin for en platform man ikke ønsker å støtte kan selvsagt sammenlignes med å hindre folk fra å parkere en bil!

Ja, det er derfor han tar den sammenligningen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...