Gå til innhold

Neste iPhone kan betjenes i tre dimensjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Full liste over funksjoner for musikkapp:

Vanlig trykk: Spill sang

Hardere trykk: åpne meny

Enda hardere trykk: Svart flekk midt på skjermen

Veldig hardt trykk: Glasskår i fingeren

 

Ryktes også at iPhone 7 (neste år) får fingeravtrykksensor i selve skjermen. Da vil du automatisk kunne betale for reparasjon av deformert/knust skjerm med Apple Pay i samme øyeblikk som det skjer.

Lenke til kommentar

Full liste over funksjoner for musikkapp:

Vanlig trykk: Spill sang

Hardere trykk: åpne meny

Enda hardere trykk: Svart flekk midt på skjermen

Veldig hardt trykk: Glasskår i fingeren

 

Ryktes også at iPhone 7 (neste år) får fingeravtrykksensor i selve skjermen. Da vil du automatisk kunne betale for reparasjon av deformert/knust skjerm med Apple Pay i samme øyeblikk som det skjer.

 

Om ryktene angående safir glass er sanne, skal du slite med å trykke hardt nok til å gjøre noen skade på telefonen.

http://www.engadget.com/2014/09/02/kyocera-brigadier-sapphire-screen/

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Overskriften deres er:

 

 

 

iPhone 6S kan kjenne igjen tre typer trykk

 

Dere skriver som om det er fakta, når det er tydelig at det er tale om et rykte. Dette er en trend jeg har merket på Tek-artikler i det siste, og jeg liker det ikke. Dere bør på en eller annen måte få frem at dette bare er spekulasjoner.

 

Ser nå mens jeg skriver at diskusjonstråden har et annet navn. Kanskje dere endret navnet på artikkelen i ettertid? Vet ikke jeg. Synes uansett ikke ...

 

 

 

Neste iPhone kan betjenes i tre dimensjoner

 

... er noe særlig bedre.

Endret av Jakoozie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Overskriften deres er:

 

 

 iPhone 6S kan kjenne igjen tre typer trykk

 

Dere skriver som om det er fakta, når det er tydelig at det er tale om et rykte. Dette er en trend jeg har merket på Tek-artikler i det siste, og jeg liker det ikke. Dere bør på en eller annen måte få frem at dette bare er spekulasjoner.

 

Ser nå mens jeg skriver at diskusjonstråden har et annet navn. Kanskje dere endret navnet på artikkelen i ettertid? Vet ikke jeg. Synes uansett ikke ...

 

 

 Neste iPhone kan betjenes i tre dimensjoner

 

... er noe særlig bedre.

Hei,

Vi har som utgangspunkt at vi alltid merker saker som er basert på spekulasjoner som «Rykte». Dette glemte vi på denne saken. Riktig merking er på plass nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...