Gå til innhold

Samsung vil introdusere en helt ny luksustelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone er like Premium som McDonalds

 

 

Lol, hvem er det som ligner hvem egentlig, iphone skal jo nå bli produsert i plastikk.. :roll:

Finnes grenser på tullprat, husker du iphone 4 ikke noe android var i nærheten av slik kvalitet så begynner de andre hoppe etter.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

 

Finnes grenser på tullprat, husker du iphone 4 ikke noe android var i nærheten av slik kvalitet så begynner de andre hoppe etter.

 

Tullprat? Hva faen snakker du om? Nå produserer Apple iphone 5C i plastikk, hermer de etter Samsung da kanskje? Så er de noe bedre liksom? lol

 

Det hjelper ikke hvor mye fancy piss den iphone 4 er laget av når den alikevel knuser 10 ganger lettere enn en Samsung telefon. Kanskje på tide å skjønne at det handler om preferanser, ikke herming.

Lenke til kommentar

 

Tullprat? Hva faen snakker du om? Nå produserer Apple iphone 5C i plastikk, hermer de etter Samsung da kanskje? Så er de noe bedre liksom? lol

 

Det hjelper ikke hvor mye fancy piss den iphone 4 er laget av når den alikevel knuser 10 ganger lettere enn en Samsung telefon. Kanskje på tide å skjønne at det handler om preferanser, ikke herming.

 

hatt min siden den kom flydd opp fra senga når jeg rister dyna, mistet på bakken, osv osv aldri knust..at folk ikke lenger greier passe på tingene sine er ikke apple sin feil, akkurat som de som knuser skjermen på en Galaxy s3/s4 ikke er samsung sin skyld..

 

På tide skjønne at de fleste har hermet etter iphone siden den kom..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

 

hatt min siden den kom flydd opp fra senga når jeg rister dyna, mistet på bakken, osv osv aldri knust..at folk ikke lenger greier passe på tingene sine er ikke apple sin feil, akkurat som de som knuser skjermen på en Galaxy s3/s4 ikke er samsung sin skyld..

 

På tide skjønne at de fleste har hermet etter iphone siden den kom..

 

Hvilket system er det som nettopp har fått notification center, som Android har hatt i årevis? Hvilke telefon har i det siste fått større skjerm, noe android telefoner har hatt i årevis?

 

Apple har ikke patent på premium design, selvom du kanskje tror apple oppfant hjulet også. Apple hermer etter andre de også, men apple fanboysa har fått mye rart for seg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...