Gå til innhold

Samsung vil introdusere en helt ny luksustelefon


Anbefalte innlegg

 

Hvilket system er det som nettopp har fått notification center, som Android har hatt i årevis? Hvilke telefon har i det siste fått større skjerm, noe android telefoner har hatt i årevis?

 

Apple har ikke patent på premium design, selvom du kanskje tror apple oppfant hjulet også. Apple hermer etter andre de også, men apple fanboysa har fått mye rart for seg.

 

snakker vi om design på tlf eller operativ system

TALK-TO-THE-HAND-RatherThanTalkToTheHand

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det eneste du gjør er å bekrefte det vi allerede vet om Apple fanboysa. Kos deg med de andre sauene.

 

384270_454570477920388_139545692_n.jpg

 

det som er så moro med alt dette, du har gjort deg opp en mening at jeg er fanboy pga jeg forsvar at apple har hatt best design og mest bruk av eksklusivt material noe som er fakta..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

 

det som er så moro med alt dette, du har gjort deg opp en mening at jeg er fanboy pga jeg forsvar at apple har hatt best design og mest bruk av eksklusivt material noe som er fakta..

 

Nei du er fanboy fordi du tror alle hermer etter Apple, og Apple ikke hermer etter noen. I tillegg til at du er totalt useriøs, og ikke gidder å svare på de påstandene jeg har kommet med.

 

Ta en Iphone og en HTC one som allerede er laget i "premium design", og se hvor like de egentlig er. Det ligner hverandre ikke en dritt, overhodet.

Lenke til kommentar

 

Nei du er fanboy fordi du tror alle hermer etter Apple, og Apple ikke hermer etter noen. I tillegg til at du er totalt useriøs, og ikke gidder å svare på de påstandene jeg har kommet med.

 

Ta en Iphone og en HTC one som allerede er laget i "premium design", og se hvor like de egentlig er. Det ligner hverandre ikke en dritt, overhodet.

 

Når kom HTC one ?

Rest my case..Jeg greier meg fint med en iphone 4 og har ikke på noe måte hopet i taket for iphone 5 eller 5s så hvordan jeg er noe fanboy :wee:

Hvem hermet apple etter når de kom med iphone i 2007 ? hvem hermet de etter med designet på iphone 4 ? at de har hermet etter ting på operativ system er det ikke noe tvil om, og det er umulig IKKE gjøre..

Lenke til kommentar

Det mest frustrerende er hvordan Samsung til stadig lanserer nye telefoner og nettbrett, og samtidig glemmer dem som allerede har kjøpt en toppmodell.

 

Fikk S4 på jobben for noen måneder siden, og valgte den fordi på bakgrun av tester. Hadde riktig nok blandede følelser for produktet siden min mor og svigermor har samme telefon som nå er begynnt å bli fryktelig trege.

 

Jeg hadde håpet at samsung kom med en eller annen fix som skulle løse saken. Men det eneste som kommer fra samsung er nyheter om lanseringer av nye produkter.

 

Selv om jeg mistenker at problemet er like mye android som samsung så driter jeg i det. Jeg er kunde av samsung, ikke android.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...