Gå til innhold

Nintendo vil finne opp Zelda-formelen på nytt (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, fin måte å fiske etter likes på. Gud forby å faktisk kommentere innlegget ditt som om dette var et diskusjonsforum og ikke Facebook! :)

 

omg:P kunne ikke brydd meg mindre om likes. ville bare se hvor mangen som faktisk også lar seg friste BARE pga zelda spill. jeg for min del kjøpte som sagt wii 3ds og nå snart wiiu bare pga zelda.

2 stykk som liker zelda så mye som meg er tydeligvis ikke så bra som jeg trodde:P

Lenke til kommentar

Så grafikkhore som jeg er, håper jeg at Wind Waker remaken kommer i 1080p, og ikke 720p fra steinalderen.

 

Kan de ikke porte over Ocarina of Time 3DS remaken til Wii U i samme slengen også, og på sikt få alle Nintendo 64/Gamecube/Wii Zelda spill over til Wii U? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har absolutt ingen entusiasme for denne Wind Waker-porten dessverre. Det svakeste Zelda-spillet, og oppgradert grafikk er ikke nok til å endre på det. MEN hvis de skulle finne på å fullføre spillet, så blir det en annen sak!

 

Ellers er det selvsagt bra at Nintendo igjen forsøker å reorientere Zelda - la oss bare håpe de samtidig tar vare på det som gjør serien unik - nemlig fokuset på utforskning og puzzles fremfor repetitiv combat og heftige set-pieces. Slike spill finnes det allerede mange av, men det går sørgelig lenge mellom hver gang vi ser spill som Zelda.

Lenke til kommentar

Datt nesten av stolen da jeg så nyhetene i går: hver gang jeg tenker en topp 5 - 10 liste over favorittspill så er Wind Waker første spillet jeg tenker på hver gang.... tror muligens det er favorittspillet mitt over alt jeg har spilt siden mitten av 80-tallet.

Faktisk bare 2 dager siden jeg var på søken etter VC-nyheter for WiiU og dette er naturlig nok en av titlene jeg ønsker å se fra GC æraen. Håper de gjør noe tilsvarende med Super Mario Sunshine også.

 

Er det ikke mer naturlig å se remake av Majoras Mask til 3DS folkens?

Lenke til kommentar

Gleder meg til nytt Zelda-spill, samt Wind Waker i 16:9!

 

Zelda fikk meg til å kjøpe en wii, 3ds og nå en wii u!!! noen andre som har det likt? like vis det ikke bare er meg:(

 

Beklager at jeg 'likte' kommentaren din. Det var ikke meningen. Jeg klikket bare på knappen hvor det stod "2 liker dette innlegget", og nå står det "Du liker dette innlegget". Det var jo synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...