Gå til innhold

TED passerer en milliard visninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mer? Det var et mye lavere tall enn jeg hadde antatt, uten at jeg har tenkt for mye over det.

 

Seriøst? Er 1 000 000 000 visninger lite?

 

Hva er mye for deg da? Like mange visninger som hele Youtube har til sammen? Det ble bare for dumt.

 

1 milliard visninger er mye, målbart mye uavhengig av subjektive meninger.

Lenke til kommentar

Ja, men tallene jeg baserer det på er i gråsonen konfidensielt. Men med tanke på lengden og ikke minst tyngden av innholdet av disse videoene er selvsagt imponerende tall.

Helt klart at det er et høyt tall når man tenker på innholdet og slik, men også egenlig enig med deg at det kan virke litt lavt når man sammenligner med helt andre ting som enkelte Youtube videoer som alene får 700 millioner visninger eller mer på noen måneder.

 

En ting er hvertfall sikkert. TED Talks er genialt uten sidestykke!!

Lenke til kommentar

Helt klart at det er et høyt tall når man tenker på innholdet og slik, men også egenlig enig med deg at det kan virke litt lavt når man sammenligner med helt andre ting som enkelte Youtube videoer som alene får 700 millioner visninger eller mer på noen måneder.

 

En ting er hvertfall sikkert. TED Talks er genialt uten sidestykke!!

 

 

Men hallo, dette blir jo bare latterlig.

 

Man kan jo ikke sammenligne justin bieber videoer som patetiske fjortiser uten fremtid ser på hele dagen, mot faglig tunge og spesialrettede videoer for foto ;)

 

Det finnes nok mange flere fjortiser som løper på taket på biler for å se justin bieber enn det finnes ivrige fotografer. Og derfor syntes jeg en HEL MILLIARD visninger er enormt mye.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...