Gå til innhold

Funcoms kvartalsrapport viser dystre tall (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel slik går det når en lanserer uferdige spill, for så å bli overasket over spiller fravær, og løper med halen mellom bena, og starter ett nytt prosjekt, uten å lære fra forrige spill.

 

Sku ha beholdt arbeids stokken på AoC, og gitt faen i tsw. Forplikte seg til allerede startet prosjekt Funcom! Da hadde kanskje AoC blitt det spillet mange såg føre seg, og tallene desto bedre.

 

Nei få dei vekk, før enn siden. Når inkompetansen utveg kompetansen har dei ingen lys fremtid uansett!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finn det meget idiotisk at folk slakter TSW som er noe HELT nytt innen MMORPG's... Det virker egentli som om folk ikke skjønner helt 100% hvordan man spiller TSW for å så bare gi opp.

 

Vel, om folk ikke skjønner hvordan man spiller spillet, så vil nå jeg legge en del av skylden på de som lagde spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut for meg at de vil prøve å lage det neste nye store, for å lage det neste nye store.

Dette. "Det nye store"-sjuken har bredt vidt om seg i spillbransjen. Men det er bare en som kan være det store av gangen, og jeg tviler på om det i det hele tatt er mulig å ta teten bare ved å være bedre. Lederen har vanen på sin side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Finn det meget idiotisk at folk slakter TSW som er noe HELT nytt innen MMORPG's... Det virker egentli som om folk ikke skjønner helt 100% hvordan man spiller TSW for å så bare gi opp.
Vel, om folk ikke skjønner hvordan man spiller spillet, så vil nå jeg legge en del av skylden på de som lagde spillet.

 

Nei egentli ikke.. Dæmm har skreven om alt dæmm har laga å dæmm har skreven om alt d mobile med combat systemet /F.eks respeccing ettersom kordan combat man skall inn i.. Osv.. Spillet er fult av mobilitet.. Dettan e faktisk et spill d e opp til SPILLEREN om korr langt han bli å komme.. Ikke at spille drar deg veggimellom å spiller for deg (Se World Of Warcraft)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trist. Men kvartalsresultatet viser jo for før lanseringen, blir da feil å fokusere på etter at spillet er utgitt, selv om det tyder på at det ikke har gått så bra etter lanseringen.

 

Er enig i at de har vært dårlig på markedsføring, jeg skjønner ikke hvorfor de skal lage et nytt spill, som de ønsker at skal være det neste store, for så å nesten ikke markedsføre det..

 

Er derimot ikke enig at spillet er dårlig, spillet er mye bedre enn både tall, anmeldelser og forhåndsdømmende pesimister viser. Det virker for meg at alt skal være "kult og tøft" og alt skal serveres på sølvfat, som f.eks i WoW. Jeg er bare så møkka lei av å se at majoriteten av spillere velger spill der man slipper å tenke.

 

Til sist vil jeg si at jeg er skuffet over spillere som stadig maser om nye brae spill, for så at når noen er innovativ, som f.eks med Funcom med TSW, feie det unna og kalle det for møkk og deretter fokusere på alt det negative.

Endret av reyh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Akkurat som forventet. TSW er et genial konsept som er dårlig gjennomført. De kontrollene var rett og slett ubehagelige. '

 

For å ikke nevne konkurenten GW2 som hadde release nå.

 

Enten så fortsetter de med drømmefall serien, eller så kan dem gå konkurs for alt jeg bryr meg. Det er faktisk ønskelig da noen talentfulle utviklere kan starte et kickstarterkampanje for å gi oss flere drømmefall spill.

Lenke til kommentar

Greia er jo at Funcom med AOC gang på gang har vist at de ikke klarer å levere og at de bryr seg rett og slett null og niks om tilbakemeldinger fra brukerne.

Spillmekanismene i AOC er jo fremdeles like dårlige idag som de var ved release.

 

Det er kjempebra hvis de får til TSW men det skal uendelig mye til før de klarer å vinne tilbake kun en fraksjon av spillerne som ble "lurt" i AOC.

Lenke til kommentar

Trist dette, men heller ingen bombe..

 

Funcom var engang i mine øyne beviset på at norske folk kunne også lage spill, med nevnte drømmefall og den lengste reisen.

Men det første spillet deres jeg faktisk spillte var Anarchy Online, og det var konge!

 

jeg tror fortsatt at hadde Funcom bare gitt F i å lage AoC og Secret World, og heller oppgradert og fokusert Anarchy, tror jeg faktsik det kunne ha konkurert med WoW, kanskje til og med tatt tronen...

 

Liker forsovidt Secret World, men er ikke det jeg trodde det skulle være... Could have been so much more.

Det hjelper heller lite at de baserer spillet på valgfrihet, men "tvinger" folk til å velge det samme.

Eller at du har 525 abilities å velge mellom, og veldig valgfritt gear, men ikke en gear/spec changer som fungerer... =/

Værre er det egentlig at folk som ikke har noe med spillet å gjøre "fikset" flere problemer med addons en uke etter spillet kom ut, noe Funcom selv ENDA ikke har klart (eller prøvd på).

Dette er, for meg, ting som betyr MYYYYE mer enn grafikk og stemmeskuespill.

 

 

Nå er det for sent =/ Ryktet til Funcom er kraftig redusert, og de burde virkelig velge en annen retning.

 

 

Funcom hare mange gode idèer, bare ikke evnen til å utføre dem på en bra måte.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...