Jump to content

rattjamann

Medlemmer
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

109 :)
  1. Det er utrolig mange som klager. Bare sjekk de offisielle forumene eller Twitter. Men dette er ikke nytt hos Blizzard. Selv om Blizzard har 15 års erfaring med å drifte verdens største MMO så beviser de stadig at dem har ikke lært en dritt! Dette skjer ved hver eneste patch... Peronlig synes jeg ikke dette er så rart egentlig. Se for deg at du selv er utvikleren, du skal slippe et nytt spill og du har denne problemstillingen: Hvor mange spillere får vi? Du vet ikke hvor mange som kommer til å være der fra dag 1, og ikke hvor mange som kommer til å være der 1-6 måneder fra nå, og hvor mange vil normalt sett være sammtidig?. Hvordan løser du dette? Den mest logiske løsningen jeg kan tenke meg er å starte med "lav" kapasitet og gradevis øke over tid til man får justert seg inn. Det værste for serveren er at alle er på samme sted, noe man er i begynnelsen, så gir mening å begrense dette. Etterhvert som spillere spres utover kan den takle fler. Så jeg tror nok ikke det er et tilfelle av at de ikke har lært, tvert imot, jeg tror de faktisk HAR lært. Det å legge inn mye tid og penger i et problem som stort sett gjelder kun de første dagene er rett og slett ikke verdt det.
  2. Hvorfor? Materia systemet er jo egentlig ganske genialt, og om noe så ville det vært naturlig og bygge på dette, ikke fjerne. Path of Exile tok jo forsovidt å gjorde nettopp dette, og vil jo si det fungerte ganske så bra. Så litt flere muligheter, men ikke fullt så ekstremt som PoE hadde jo vært gull.
  3. Kommer ann på når dette var, slik det er nå vil jeg si det er ganske så bra. Opp mot 4.0 gjør de nå en del større endringer i gameplay da mye av dette begynner å bli ganske gammelt. 3.6 gjorde en del forbedringer for caster builds, og 3.7 som er nå forandret melee mechanics ganske drastisk. Nå er det en del bedre å spille melee, dog gear for disse er ganske dyrt i øyeblikket da så og si alle spiller det da det er soppas mye nytt. Men om dette forandrer følelsen du snakker om vet jeg ikke. Er ganske mange skills å velge mellom, og mange av dem føles ganske bra å bruke synes nå jeg. Spillet er jo gratis, så er alltids fullt mulig å ta en tit uten å invistere mer enn hardisk plass. En ny league (3.7) startet nå i begynnelsen av Juni, så godt tidspunkt er det også.
  4. Har lenge villet spille dette, men har ikke hatt konsoll på mange år nå, hadde mistet håpet om at dette noensinne kom til PC. Reaksjonen min over denne nyheten var "Oh shit, hærlig!" og så direkte til "Ja, nei takk". Samma hvor lyst jeg har, så nekter jeg å gi Epic en krone. Venter heller litt lenger, og håpet er at det omsider kommer ut andre steder senere. Når det først har blitt portet til PC er ikke veien like lang.
×
×
  • Create New...