Gå til innhold

Full fart for AMDs fusion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Full fart?

 

:rofl:

 

Det kan man også si om en oljetanker som bruker halvparten av verdenshavet til å komme opp i full fart. Jeg har ventet meg grønn, blå og mosegrodd siden nyttårskiftet på at produktene skal komme i butikken og har fulgt med på lagerstatuser i minst 3 måneder hvor datoer bare skyves.

 

Dette må være den tregeste lanseringen jeg noensinne kan erindre. Det er nesten så jeg har gått fra frelst til forakt ift. produktene.

Planen var å få seg en e-350 basert HTPC i vinter, senest februar/mars. Jeg tror ikke jeg skal planlegge noe utfra AMD sin evne til å lansere produkter lenger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Er ganske fristende å få seg en, men dessverre så er ikke den integrerte GPU'n sterk nok for meg.

Man blir ikke tvunget til å bruke den interne GPUen. Det blir mulig å kombinere Llano med dedikert skjermkort.

 

Detaljer om Hudson-D3 brikkesettet for Llano.

 

Men Llano blir en mellomklasseløsning. Vil du ha en rå spillemaskin bør du heller gå for Bulldozer. Både Llano og Bulldozer er ventet lansert i løpet av juni.

 

Theo: Det virker mer som det er de norske importørene som er trege.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Det var tidligere snakk om en 'hybrid'-aktig løsning hvor dedikerte skjermkort først tok over fra integrerte ved behov. Husker i farta ikke helt hvordan det gikk, men nå som ATI/AMD er ett og samme selskap bør dette være litt enklere å implementere.Er det noe Fusion-serien støtter?

Lenke til kommentar

HD6550, duger vel til litt casual gaming også det. Er det offentliggjort specs på noen av modellene enda, som tdp, kjerner, cpu og gpu frekvenser etc?

 

hd6550 skal få 400 steamprosessorer @ 594mhz så det bør være mulig å spille de fleste nye spill på litt lave oppløsninger. lurer på hvordan cpu ytelsen blir når såpass kraftig grafikk spiser minnebandbredden til resten av systemet. uansett kommer den nok ikke i butikkene før vi nærmer oss 2012.

 

kilde.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...